رییس فدراسیون تکواندو: نقد به قصد تخریب را برنمی‌تابیم

1399/02/15 - 09:55 - کد خبر: 19634 نسخه چاپی

نصر: رییس فدراسیون تکواندو، گفت: این فدراسیون با نقد به قصد تخریب افراد به جد مخالف است و آن را بر نمی‌تابد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، سیدمحمد پولادگر، شامگاه روز گذشته /یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه/ در مجمع انتخاباتی هیات تکواندو استان زنجان که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان این استان برگزار شد، افزود: نقدها باید سازنده و همراه با راهکار و پیشنهاد باشد وگرنه ایراد و خرده‌گیری بر کار و فعالیت‌های دیگران کار سختی نیست.
وی با بیان اینکه نقدها باید به قصد خیرخواهی و اصلاح امور و در جهت رشد و تعالی بهتر و بیشتر باشد، تاکید کرد: مجمع انتخابات هیات های ورزشی، جای نقد نیست و اگر در جایی هم نقدی صورت می‌گیرد نباید تخریب گرایانه باشد.   
پولادگر به شیوع بیماری ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: امروز به دلیل ترس از ابتلا به این ویروس منحوس و وجود مشکلات بر سر راه، کار و تلاش و مدیریت در عرصه ورزش نیز سخت شده است که به حتم با همدلی و همراهی هم از این شرایط نیز با موفقیت عبور خواهیم کرد.  
وی به اهمیت تحصیلات دانشگاهی اشاره کرد و با بیان اینکه ورزش تکواندو از این لحاظ شاخص است و اظهار داشت: افرادی که دارای تحصیلات دانشگاهی هستند برای این رشته ورزشی بسیار ارزشمند تلقی می شوند و فدراسیون همواره تاکید بر این دارد که شرایط را برای تحصیلات عالی مهیا کند.
پولادگر با بیان اینکه باید در رشته تکواندو از ۲ مقوله مهم و ارزشمند "تجربه و علم" استفاده کرد که این نیز در سایه تحصیلات دانشگاهی، میسر است، افزود: فدراسیون تکواندو یکی از اولین هایی بود که به صورت آکادمیک در ارتقاء سطح مربیان، گام برداشت و در واقع افرادی که بتوانند از لحاظ علمی خود را ارتقا بخشند در این صورت موفق و شاخص خواهند شد.
وی به اهمیت بالای علم اشاره کرد و با بیان اینکه جنگ آینده، جنگ علم است، تصریح کرد: امروز می بینیم که تمام کشورهای جهان درگیر بیماری کرونا هستند و برای مقابله با آن باید علم به کمک بیاید تا شرایط بدتر از اینها نشود.   
رییس فدراسیون تکواندو با بیان اینکه فدراسیون به امور فرهنگی توجه خاص و ویژه دارد، گفت: انجام امور فرهنگی در این رشته ورزشی بر عهده همه فعالان این عرصه است بنابراین حوزه فرهنگی و قهرمانی نباید جدای از یکدیگر باشد بلکه باید درهم عجین باشند و به همین خاطر فدراسیون آماده پذیرش هر راهکار، نظر و پیشنهادی در این حوزه است.  
پولادگر تاکید کرد: کارهای فرهنگی با بخشنامه حل نمی شود و لازم است افراد به سطحی برسند که خودشان اصول فرهنگی را رعایت کنند و در حقیقت همه فعالان در این عرصه ورزشی اعم از مربیان و قهرمانان باید به این باور برسند که کارهای فرهنگی، ارزشی و اخلاقی، لازمه فعالیت و دستیابی به موفقیت ها است.
وی در بخشی از سخنان خود به ورزش زنجان اشاره کرد و افزود: باید تلاش شود تا تکواندو زنجان در عرصه کشور، آسیا و جهان بدرخشد و این ظرفیت و پتانسیل در ورزش زنجان وجود دارد.
پولادگر اظهار داشت: زنجان، استانی رزمی خیز است و رزمی کاران زنجانی در تمام رشته های رزمی حرف برای گفتن داشته و این به دفعات در میدان رقابت ها به اثبات رسیده است.
وی در پایان برای علی سپهری، موفق شد رای اعتماد اعضا مجمع را گرفته و برای چهار سال آتی سکان هدایت این رشته ورزشی زنجان را عهده دار شود، آرزوی موفقیت کرد و از وی خواست در حوزه عمل نیز سربلند باشد و برای رسیدن به اهداف و رشد و توسعه این رشته ورزشی، بتواند از تمام ظرفیت، پتانسیل و توانمندی های استان و فعالان این عرصه، بهتر و بیشتر استفاده کند.
در مجمع انتخابات هیات تکواندو استان زنجان، علی سپهری با کسب ۱۱ رای از ۱۷ رای ماخوذه، برای چهار سال آتی به عنوان رییس جدید این هیات انتخاب شد.
انتهای پیام/
رییس فدراسیون تکواندو: نقد به قصد تخریب را برنمی‌تابیم خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار