نایب رییس شورای اسلامی شهر تبریز؛

اجرای پروژه راه آهن تبریز - میانه تصمیم نادرست تهران در خصوص تبریز/ تبریز با خطوط ریلی قفل می شود

1399/02/14 - 17:10 - کد خبر: 19611 نسخه چاپی

نصر: نایب رییس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: مسئولان برای خط راه آهن تبریز – میانه اقداماتی ترتیب نداده و افراد غیر بومی از تهران تصمیماتی نامناسب گرفته می‌شود.

به گزارش نصر به نقل از فارس، سونیا اندیش در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز در تذکر خود با اشاره به وضعیت خط راه آهن تبریز- میانه اظهار داشت: متاسفانه مسئولان برای خط راه آهن تبریز – میانه  اقداماتی ترتیب نداده و افراد غیربومی از تهران تصمیماتی نامناسب گرفته و بهترین نقطه تبریز با خطوط ریلی قفل خواهد شد.
وی با اشاره به طراحی سیستم امگا ادامه داد: این سیستم به بدترین شکل ممکن طراحی شده و مسئولان امر باید برای حل این موضوع تصمیمات لازم را اتخاذ کرده و مانع از اجرای این پروژه شوند چرا که ما حافظ منافع شهروندان در اینجا هستیم.
اندیش در ادامه با اشاره به وضعیت بیمه رانندگان استجاری اظهار داشت: ساماندهی وضعیت بیمه این رانندگان  به واسطه شرکت‌های بیمه الزامی بوده و موجب ساماندهی وضعیت این افراد چه از لحاظ شغلی و چه از لحاظ نظم در رفت و آمد می‌شود.
وی در تذکر بعدی خود  با اشاره به عدم رعایت مقررات ایمنی در پروژه‌های عمرانی اظهار داشت: امنیت شهروندان در اجرای پروژه‌های عمرانی موضوع مهمی است که عدم رعایت آن خطرات جانی بسیاری در بر خواهد داشت.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: باید در این راستا نظارت کافی در راستای پروتکل های ایمنی صورت گیرد.
وی در ادامه افزود: بحث اصلاح هندسی معابر از سری موضوعات دیگر است که سازمان ترافیک با ورود به این موضوع مشکلات را حل کند.
انتهای پیام/
اجرای پروژه راه آهن تبریز - میانه تصمیم نادرست تهران در خصوص تبریز/ تبریز با خطوط ریلی قفل می شود خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار