مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان؛

جوان خرمدره‌ای در سد کینه ورس غرق شد

1399/02/13 - 10:15 - کد خبر: 19492 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: یک جوان خرمدره‌ای در سد کینه ورس شهرستان ابهر غرق شده است که تلاش‌ها برای یافتن جسد وی ادامه دارد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، صفی‌الله کرامتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: جوان خرمدره‌ای ساعت ۱۸:۳۰ شامگاه گذشته برای ماهی‌گیری به سد کینه ورس رفته بود که در حین ماهی‌گیری پای وی از قایق لیز خورده و به داخل سد افتاده است.
وی تاکید کرد: این جوان ۳۰ ساله اهل خرمدره در سد کینه ورس شهرستان ابهر غرق شده است که هم اکنون در حال جست و جو برای یافتن جسد وی هستیم.
مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: شامگاه گذشته عوامل امدادی هلال احمر، اورژانس، نیروی انتظامی و فرماندار نیز در محل برای پیدا کردن جسد این جوان بودند که متاسفانه تلاشها تاکنون بی نتیجه بوده است.
کرامتی تاکید کرد: ساعت ۷:۳۰ امروز غواصان و عوامل امدادی هلال احمر به سد کینه ورس اعزام شدند و در حال حاضر جست و جو برای یافتن جسد ادامه دارد.
وی از همه شهروندان در سطح استان زنجان خواست، از شنا کردن و ماهیگیری در سدهایی که ممنوعیت اعلام شده خودداری کنند تا چنین مشکلاتی را برای خانواده‌ها به وجود نیاید.
سد کینه ورس ابهر در پنج کیلومتری روستای کینه ورس و در ۱۵ کیلومتری شهر ابهر قرار دارد، این سد که از نوع سدهای سنگریزه ای با هسته رسی است.
انتهای پیام/
جوان خرمدره‌ای در سد کینه ورس غرق شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار