مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی خبر داد:

دستگیری ۶۰۶ متخلف زیست محیطی در آذربایجان شرقی

1399/02/12 - 10:35 - کد خبر: 19474 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی از معرفی ۶۰۶ متخلف زیست محیطی در استان به دستگاه قضایی در سال گذشته خبر داد.

به گزارش نصر، حمید قاسمی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به دستگیری 606 متخلف زیست محیطی در استان اظهار داشت: این افراد با تشکیل 400 فقره پرونده تحویل مراجع قضایی شده‌اند.
وی به برخورد یگان حفاظت این اداره کل با 114 مورد عمده آلودگی زیست محیطی در استان اشاره کرد و افزود: این موارد شامل آلودگی‌های ناشی از هوا ،پسماند و تخلیه فاضلاب واحدهای صنعتی و معدنی و خدماتی استان بوده است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی در ادامه خاطر نشان کرد: در سال گذشته همچنین 315 مورد اخطاریه زیست محیطی به واحدهای تولیدی استان صادر شده است.
قاسمی تصریح کرد: در این مدت با 149 مورد تخریب در مناطق چهارگانه برخورد شده که بیشتر آنها در مناطق پارک ملی کنتال، منطقه سهند، ارسباران، کیامکی، دیزمار، کاغذکنان و منطقه فسیلی مراغه بوده است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی از وقوع 60 مورد آتش سوزی در مناطق مختلف حفاظت شده استان در سال گذشته خبر داد و گفت: متاسفانه این آتش سوزی‌ها خساراتی را به مناطق حفاظت شده استان وارد کرد.
قاسمی در پایان با هشداربه متخلفان زیست محیطی ابراز کرد: کسانی که به حرمت طبیعت و نعمت‌های خدادادی ارزشی قائل نیستند و با اقدامات و تخلفات خود موجب بروز خسارت به محیط زیست و طبیعت می‌شوند، با شدیدترین برخوردهای قانونی مواجه خواهند شد.
انتهای پیام/
دستگیری ۶۰۶ متخلف زیست محیطی در آذربایجان شرقی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار