// اطلاع رسانی // رئیس بیمه سامان شعبه تبریز تشریح کرد:

مزایای بیمه تکمیلی انفرادی بیمه سامان

1399/02/12 - 10:24 - کد خبر: 19470 نسخه چاپی

نصر: رئیس بیمه سامان شعبه تبریز با اشاره به ظرفیت های بیمه تکمیلی انفرادی بیمه سامان در گفت و گویی به ویژگی های این بیمه پرداخت.

به گزارش نصر، محمد امین مرتاض جلیلی در گفت و گو با نصر در پاسخ به این سئوال که چرا باید بیمه تکمیلی انفرادی داشته باشیم؟ اظهار داشت: لزوم داشتن بیمه درمان تکمیلی در قالب بیمه تکمیلی انفرادی یا بیمه تکمیلی خانواده که به آن‌ها بیمه درمان انفرادی یا بیمه درمان خانواده نیز گفته می شود، از آنجایی اهمیت پیدا می کند که اولا حدود ۵۰ درصد از افراد بالای ۱۸ سال در محل کار خود بنابر مسائل قانونی و یا عرفی تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار نمی‌گیرند.
وی ادامه داد: دوما با توجه به افزایش هزینه‌های درمانی و لزوم تامین آن و توجه به حفظ سلامتی، داشتن بیمه درمان انفرادی که هر شخص بتواند بسته به شرایط مالی خود خریداری کند یک ضروریت بوده و به یک دغدغه تبدیل می شود، از این سو شاهد گسترش فعالیت مراکز درمانی در عرصه های گوناگون، همچنین ارائه خدمات بیمه درمان انفرادی از سوی شرکت‌های بیمه می‌باشیم.
جلیلی در خصوص تفاوت بیمه تکمیلی و بیمه پایه نیز گفت: تفاوت بیمه تکمیلی و بیمه پایه به آن دلیل اهمیت دارد که بیمه گرهای پایه مانند بیمه تامین اجتماعی، بیمه خدمات درمانی، بیمه سلامت و بیمه نیرو های مسلح در بسیاری از مراکز پوشش کامل نداشته و یا فقط بخشی از هزینه‌های درمانی را تامین می کنند، همچنین با توجه به ماهیت دولتی بودن آن، در بسیاری از مواقع خدمات مورد رضایت بیمار را ارائه نمی‌کند.
وی اضافه کرد: خرید بیمه تکمیلی انفرادی یا خرید بیمه تکمیلی خانواده تنها گزینه مناسب برای تامین یا جبران بسیاری از هزینه‌های درمانی افراد می باشد، بطوریکه با داشتن بیمه درمان انفرادی می‌توان بسته به سلیقه و دلخواه بیمار، خدمات درمانی را از مرکز درمانی مورد نظر خود دریافت نماید.

رئیس بیمه سامان شعبه تبریز همچنین در پاسخ به این سئوال که بیمه تکمیلی انفرادی یا بیمه تکمیلی خانواده برای چه افرادی مناسب است؟ اظهار داشت: قطعا هر محصول یا خدمتی برای افراد یا گروه‌های با مشخصات خاص ارزش آفرینی بیشتری در پی خواهد داشت، اگرچه می توان برای دیگران نیز فوایدی در پی داشته باشد.
وی ادامه داد: بیمه درمان تکمیلی انفرادی، بهترین پوشش‌ها و خدمات را برای گروه‌های ذیل در نظر گرفته است:
۱- بیمه تکمیلی مشاغل آزاد
۲- بیمه تکمیلی زنان خانه‌دار
۳- بیمه تکمیلی شرکتی یا کارگاه‌های کمتر از ۵۰ نفر
۴- بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی
۵- بیمه تکمیلی حوزه علمیه
۶- بیمه تکمیلی خانواده‌ها
۷- بیمه تکمیلی ورزشکاران
۸- بیمه تکمیلی هنرمندان
۹- بیمه تکمیلی مهندسین
۱۰- بیمه تکمیلی هتل‌داران و رستوران‌دارها
۱۱- بیمه تکمیلی وکلا رسمی دادگستری
۱۲- بیمه تکمیلی کارمندان شاغلین در شرکت‌های خصوصی

جلیلی همچنین در خصوص اینکه بیمه تکمیلی سامان چه مزیتی نسبت به سایر بیمه های تکمیلی دارد گفت: مهمترین مزیت شرکت بیمه سامان در ارایه خدمات بیمه تکمیلی، امکان تهیه این بیمه نامه بصورت بیمه تکمیلی انفرادی و بیمه تکمیلی خانواده است، بطوریکه هر شخص می تواند حتی به تنهایی بیمه درمان تکمیلی تهیه نماید، همچنین امکان خرید بیمه تکمیلی برای افراد تحت تکفل نیز وجود داشته و می تواند بیمه تکمیلی خانواده را انتخاب کرده و از تخفیف‌های بیمه تکمیلی خانواده بهره مند شود.
 

شایان ذکر است آدرس بیمه سامان شعبه تبریز جهت مراجعه حضوری ، واقع در خیابان رضانژاد شمالی ، تقاطع دمشقیه ، ساختمان بیمه سامان می باشد و جهت مشاوره و صدور بیمه نامه میتوانید ضمن مراجعه به کلیه نمایندگان بیمه سامان مستقر در استان با شماره  33258193 نیز تماس حاصل فرمایید
انتهای پیام/
مزایای بیمه تکمیلی انفرادی بیمه سامان نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 1 نظر

  یوسف   4 سالها پیش  

سلام وقت بخیر ، آیا بازنشستگان هم میتونن ازین بیمه تکمیلی استفاده کنن؟
پژوهشیار