رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان‌غربی؛

پخت نان مخصوص در نانوایی‌های آذربایجان‌غربی ممنوع شد

1399/02/11 - 12:00 - کد خبر: 19437 نسخه چاپی

نصر: رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به توصیه‌های بهداشتی و حجم زیاد شکایت و درخواست مردمی با تصویب ستاد تنظیم بازار استان، پخت نان مخصوص در نانوایی‌های استان تا پایان ماه مبارک رمضان ممنوع شد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، غلامرضا بابایی روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: با توجه به مصوبه ستاد تنظیم بازار استان در خصوص ممنوعیت پخت نان مخصوص تا پایان ماه مبارک رمضان، تمام نانوایی‌ها ملزم به رعایت قانون صنفی نانوایان و فروش با قیمت مصوب ابلاغیه اتحادیه نانوایان هستند.
وی تأکید کرد: در صورت مشاهده هرگونه گران‌فروشی و پخت این نوع از نان‌ها در نانوایی‌های استان مطابق قانون صنفی و به صورت جدی با متخلفان برخورد خواهد شد. 
وی ادامه داد: شهروندان همچنین می‌توانند درصورت مشاهده هرگونه تخلف نانوایان و سایر اصناف از طریق سامانه شبانه‌روزی ۱۲۴ ستاد خبری اطلاع دهند تا در سریعترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.
رییس سازمان صنعت معدن وتجارت آذربایجان‌غربی اظهار داشت: این مصوبه از طریق اتحادیه نانوایان به تمام نانوایی‌های استان ابلاغ می‌شود و از زمان ابلاغ قابل اجرا است. 
بنا به این گزارش، رسیدگی به قیمت‌ها و بازرسی از واحدهای صنفی در طول سال از وظایف سازمان صنعت و معدن و تعزیرات حکومتی است.
انتهای پیام/
پخت نان مخصوص در نانوایی‌های آذربایجان‌غربی ممنوع شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار