پیام قدردانی استاندار آذربایجان شرقی از جامعه کارگری استان/

کارگران حتی در شرایط کرونایی اجازه توقف تولید را ندادند

1399/02/11 - 09:58 - کد خبر: 19413 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی روز چهارشنبه در پیامی به مناسبت روز جهانی کار و کارگر ، از تلاش های جامعه کارگری استان قدردانی کرد و گفت : شما کارگران حتی در شرایط فعلی که کرونا فعالیت های اقتصادی را تحت تاثیر قرار داده اجازه ندادید چرخ های تولید متوقف شود.

به گزارش نصر، محمدرضا پورمحمدی هفته کار و کاگر را فرصت مناسب برای ارج نهادن به تلاش های کارگران و تقدیر از نقش ممتاز آنان در چرخه تولید توصیف کرده و نوشته است: کارگران عزیز از بدو انقلاب تا کنون برای پیشرفت و آبادانی کشور کوشیده و امروز هم برای تحقق شعار جهش تولید کمر همت بسته اند.
وی افزوده است: اینجانب دستان توانمند کارگران عزیز را به گرمی می فشارم و از تلاش­‌ها وخدمات ارزشمند آنان، به ویژه کارگران استان قدردانی می‌کنم و روز جهانی کارگر را صمیمانه به آنان تبریک می­‌گویم.
از خداوند رحمان توفیق روز افزون کارگران عزیز را برای تحقق عزت و سربلندی ایران اسلامی و شکوفایی اقتصادی و صنعتی کشور مسألت می‌کنم.
آذربایجان شرقی با حدود چهار هزار واحد تولیدی و به عنوان یکی از قطب های صنعتی کشور به شمار می رود.
حدود ۷۰۰ هزار کارگر مشمول قانون کار و بیمه اجباری در این استان مشغول به کار هستند و  بر اساس آمار های محلی نرخ بیکاری در این استان 11 درصد است.
انتهای پیام/
کارگران حتی در شرایط کرونایی اجازه توقف تولید را ندادند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 1 نظر

  کارگرزاده   4 سالها پیش  

شاید علتش نداشتن پول بوده که مجبورشون کرده با وجود خطرات باز برن سر کار جناب استاندار عزیز
پژوهشیار