سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر تبریز تشریح کرد:

علل سهم عمده حوادث و آتش سوزی در ماه مبارک رمضان

1399/02/10 - 17:38 - کد خبر: 19406 نسخه چاپی

نصر: سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر تبریز گفت: بی احتیاطی و عدم رعایت اصول ایمنی در ماه مبارک رمضان ممکن است حوادث تلخی را به بار آورد.

 به گزارش نصر،  بدری سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز ، بی احتیاطی و عدم رعایت اصول ایمنی در ماه مبارک رمضان را عامل اصلی ایجاد حوادث و آتش سوزی های بزرگ  در ماه مبارک رمضان عنوان کرد و خواستار رعایت هر چه بیشتر اصول ایمنی از سوی شهروندان در راستای پیشگیری از وقوع حوادث شدمهندس بدری با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، به رخ دادهای مختلفی در یک دهه گذشته تبریز اشاره کرد و افزود: اکثر شهروندان در ماه مبارک رمضان به هنگام برگشت از محل کار ممکن است به دقت محل کار را بررسی نکرده و کارگاه، مغازه و .. را ترک کنند و حوادث بزرگی را بوجود آورد.
سرپرست سازمان آتش نشانی تبریز سهل انگاری ، بی احتیاطی و عدم رعایت اصول ایمنی عامل اصلی در ایجاد بزرگترین حوادث عنوان کرد و یاد آور شد: در ماه مبارک رمضان شاهد فراموشی در خاموشی چراغ ها، سمار برقی و نفتی ، وسایل گاز سوز و ... از سوی افراد کارگاه ها ، مغازه ها و مراکز تجاری  هستیم که همین فراموشی موجب بروز آتش سوزی های بزرگ می شود.
وی با اشاره به اینکه اکثر بزرگترین آتش سوزی ها در یک دهه گذشته در ماه مبارک رمضان رخ داده ، افزود: بهترین راهکار برای پیشگیری از وقوع حوادث، رعایت هر چه بهتر اصول ایمنی و  پیش بینی اقداماتی برای اطلاع رسانی بموقع وقوع حادثه به سازمان آتش نشانی به ویژه با اختصاص نگهبان برای محل های تجاری و ... است که نقش بسزایی در اطلاع رسانی سریع به سازمان آتش نشانی و اطفاء سریع از سوی آتش نشانان می شود.
انتهای پیام/
علل سهم عمده حوادث و آتش سوزی در ماه مبارک رمضان نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار