دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌شرقی خبر داد:

از سرگیری آغاز پذیرش معتادان متجاهر در مرکز ماده ۱۶ تبریز

1399/02/10 - 16:39 - کد خبر: 19401 نسخه چاپی

نصر: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌شرقی گفت: پذیرش معتادان متجاهر طبق پروتکل‌های وزارت بهداشت و درمان در مرکز ماده ۱۶ این استان از سر گرفته شده است.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، رضا استادرحیمی، روز چهارشنبه در گفت و گویی افزود: در پی شیوع ویروس کرونا در استان و برای جلوگیری از تجمعات افراد هیچگونه پذیرشی از معتادان متجاهر در مرکز ماده ۱۶ انجام نشد.
وی اظهار داشت: در راستای رعایت تمامی جوانب بهداشتی و برای پیشگیری از ابتلای معتادان ساکن در مرکز ماده ۱۶ پس از آگاهی از وجود ویروس کرونا در استان از خروج آن ها به بیرون جلوگیری به عمل آمد و در این مدت در قرنطینه بسر بردند.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌شرقی گفت: افراد پذیرش شده جدید براساس پروتکل های وزارت بهداشت و درمان حدود ۱۴ روز به صورت قرنطینه نگهداری می شوند و اگر در این مدت علایمی از بیماری کرونا در آن ها مشاهده شد به بیمارستان معرفی می شوند.
استادرحیمی، ادامه داد: در صورتی که افراد پذیرش شده هیچ گونه علایمی مبنی بر وجود کرنا نداشته باشد وارد مرکز ماده ۱۶ می شود.
وی با بیان اینکه به علت نبود ارتباط افراد حاضر در مرکز ماده ۱۶ و قرنطینه آن ها، با شیوع ویروس کرونا هیچ موردی از ابتلای افراد در این مراکز وجود ندارد، یادآوری کرد: سالیانه ۲۰ هزار نفر معتاد متجاهر به صورت سرپایی، میان مدت و بلند مدت در مرکز ماده ۱۶ پذیرش می شود.
انتهای پیام/
از سرگیری آغاز پذیرش معتادان متجاهر در مرکز ماده ۱۶ تبریز خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار