فرماندار اهر خبر داد:

اختصاص ۸۵۰ میلیارد ریال برای احداث بزرگراه اهر-مشگین شهر

1399/02/09 - 11:15 - کد خبر: 19310 نسخه چاپی

نصر: فرماندار اهر از اختصاص ۸۵۰ میلیارد ریال برای احداث بزرگراه اهر به مشگین شهر خبر داد.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، زاهد محمودی در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی شهرستان اهر از جمله ملی و استانی در زمینه‌های مختلف نباید به بهانه کرونا غیرفعال و تعطیل شوند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به فعالیت‌های فنی و عمرانی خود ادامه دهند.
وی افزود: طول بزرگراه اهر_مشگین شهر، ۴۰ کیلومتر از مسیر شهرستان اهر است که ۲۰ کیلومتر آن به پیمانکار واگذار شده و تاکنون نیز در هفت کیلومتر آن عملیات خاکبرداری، خاک ریزی و بتن ریزی صورت گرفته است و انتظار داریم مسئولان در جهت تسریع این پروژه تمام موانع و مشکلات آن را رفع کنند. 
وی با مثبت ارزیابی کردن اقدامات در خصوص فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند در این شهرستان، گفت: در این شهرستان با تشکیل کمیته‌ای در بحث فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند، شهر به هشت بلوک مجزا تقسیم بندی و مدیریت‌های لازم از سوی مراکز بهداشتی انجام شد و خوشبختانه به نتایج ارزشمند و هدفمندی دست پیدا کرده‌ایم.
به گزارش ایسنا، محمودی در ادامه از کمک هفت میلیارد ریالی مردم نوعدوست و خیران به حوزه یهداشت و درمان اهر نیز خبر داد و افزود: از زمان آغاز شیوع بیماری کرونا ویروس در این شهرستان، خیران و مردم هفت میلیارد ریال به صورت نقدی و غیر نقدی برای خرید امکانات بهداشتی و درمانی به بیمارستان باقرالعلوم اهر کمک کرده‌اند.
وی با قدردانی از تلاش‌های انجام یافته از سوی ادارات در حوزه‌های مختلف به خصوص در بحث کمک به پیشگیری و درمان و سایر موارد مرتبط با کرونا، گفت:  فرمانداری شهرستان از مدیران و روسای تلاشگر و جهادی حمایت می‌کند و ادارات کل استانی بدون هماهنگی مدیریت ارشد شهرستان حق هیچ گونه جابه‌جایی و تغییرات در ادارات و نهادهای مرتبط را ندارند.
وی ضمن تأکید بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات و نهادهایی که خدمات عمومی به مردم ارائه می‌کنند، از مدیران خواست در رعایت بهداشت و حفظ سلامت کارکنان زیر مجموعه خود و همچنین در بحث ساعت دورکاری کارکنان زیر مجموع‌ خود عین مر قانون عمل کنند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان اهر نیز در این جلسه از اختصاص پنج دستگاه ونتیلاتور (یا دستگاه تنفس مصنوعی) به ارزش ۱۵ میلیارد ریال برای بیمارستان باقرالعلوم شهرستان اهر خبر داد.
محمد میرزاپور  با اشاره به تلاش‌های انجام گرفته در شناسایی مبتلایان به کرونا از طریق غربالگری، گفت: در دو مرحله غربالگری انجام گرفته توسط همکاران، در فاز اول غربالگیری از مجموع ۱۵۱ هزار نفر، بیش از سع هزار و ۲۰ مورد مشکوک شناسایی شدند و اکنون مرحله دوم غربالگیری را شروع کردیم که تاکنون ۹۴ هزار و ۲۸۰ نفر غربالگیری شده‌اند.
وی افزود: با تلاش‌های انجام شده در شناسایی بیماری کرونا، شهرستان اهر جزو شهرهای برتر استان بوده به‌ طوری که ۳۴ درصد بیماران از طریق مرکز غربالگری این شهرستان شناسایی شده است که درصورت عدم شناسایی منجر به آلودگی موارد متعددی می‌شدند.
انتهای پیام/
اختصاص ۸۵۰ میلیارد ریال برای احداث بزرگراه اهر-مشگین شهر خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار