شهردار منطقه دو تبریز خبر داد:

هزینه ۲۰ میلیارد ریالی برای لایروبی و باکس‌گذاری مهرانه‌رود تبریز

1399/02/09 - 11:25 - کد خبر: 19305 نسخه چاپی

نصر: شهردار منطقه دو تبریز گفت: ۲۰ میلیارد ریال برای اجرای عملیات باکس‌گذاری و لایروبی کانال مهرانه‌رود این شهر هزینه شد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، باقر خوشنواز، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این عملیات از سوی معاونت فنی عمرانی این شهرداری از مقابل جاده سبزیکاران و در امتداد کانال مهرانه رود ( میدان چایی) به طول ۲۷۰ متر اجرا شده است.
وی اظهار داشت: این طرح جزو پروژه های فرامنطقه ای واقع در حوزه شهرداری منطقه چهار بوده و هدف از اجرای آن جلوگیری از سرریز آبهای سطحی حاصل از بارندگی به معابر و طرفین کانال مهرانه رود و مسیر پرتردد استاد شهریار است.
شهردار منطقه دو تبریز گفت: اجرای این پروژه علاوه بر زیباسازی از لحاظ چشم انداز و منظر شهری و بهینه سازی داخل کانال، گام مهمی در خصوص هدایت صحیح آب های سطحی محسوب می شود.
خوشنواز، ادامه داد: با توجه به قرار گرفتن کانال مهرانه رود در مرکز تبریز، شهرداری منطقه دو برای سهولت تردد شهروندان از مسیر استاد شهریار و برای جلوگیری از سرریز سیلاب های حاصل از بارش های بهاره به معابر، اقدام به لایروبی داخل این کانال عظیم نیز کرده است.
وی یادآوری کرد: طول این عملیات که در حوزه منطقه چهار قرار دارد و توسط معاونت فنی عمرانی منطقه دو اجرا شده است ۷۰۰ متر است.
مهرانه رود به طول ۲۵ کیلومتر از شهر تبریز می‌گذرد و سرچشمه آن کوه‌های سهند است.
کلانشهر ۱.۹ میلیون نفری تبریز دارای ۱۰ منطقه شهرداری است.
انتهای پیام/
هزینه ۲۰ میلیارد ریالی برای لایروبی و باکس‌گذاری مهرانه‌رود تبریز خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار