امام جمعه تبریز:

اقتصاد باید از دولتی بودن خارج شود

1399/02/09 - 11:05 - کد خبر: 19302 نسخه چاپی

نصر: امام جمعه تبریز با اشاره به این نکته که بعد از شیوع ویروس کرونا عده ای از هموطنانمان با مشکلات اقتصادی مواجه شده نیازمند کمک شده اند خاطر نشان کرد: این اشخاص، افراد با غیرتی هستند که در صنوف مختلف مشغول به کار بودند و بعد از شیوع این ویروس دچار مشکلاتی در اداره زندگی شده اند که وظیفه همه آحاد جامعه این است که در جهت حل این نیازمندی ها اقدام نمایند.

به گزارش نصر،  با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید محمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز،محمد رضا پور محمدی استاندار آذربایجان شرقی و اعضای هیئت رئیسه و نمایندگان اتاق تبریز، مراسم اهداء 10 هزار بسته غذایی بین خانواده های نیازمند استان به شهرستان های مختلف ارسال شد تا بین خانواده های نیازمند توزیع شود.
"حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم" در مراسم اهدای 10 هزار بسته غذایی بین خانواده های نیازمند استان از فعالان اقتصادی و بخش خصوصی که اقدامات خیر خواهانه بعد از شیوع ویروس کرونا انجام داده اند قدردانی نموده و افزود:  از فعالان اقتصادی که در این رزمایش مومنانه و رزمایش مواسات به نحو احسن شرکت نموده اند و در واقع به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفته اند تشکر می نمایم.
امام جمعه تبریز ضمن قدردانی از هئیت رئیسه و هئیت نمایندگان اتاق تبریز که در کارهای خیر تلاش می نمایند؛ افزود: اعمال خیر این عده باعث می شود خداوند آنها را بی نیاز نماید.
وی با اشاره به این نکته که بعد از شیوع ویروس کرونا عده ای از هموطنانمان با مشکلات اقتصادی مواجه شده نیازمند کمک شده اند خاطر نشان کرد: این اشخاص، افراد با غیرتی هستند که در صنوف مختلف مشغول به کار بودند و بعد از شیوع این ویروس دچار مشکلاتی در اداره زندگی شده اند که وظیفه همه آحاد جامعه این است که در جهت حل این نیازمندی ها اقدام نمایند.
امام جمعه تبریز با اشاره به ماه مبارک رمضان که ماه انفاق و احسان است افزود: الحمد الله ما از فعالان اقتصادی راضی هستیم و ان شاء الله خداوند هم از این افراد راضی باشند و به مالشان برکت دهد.
محمدرضا پورمحمدی استاندارآذربایجان شرقی نیز در خصوص این رزمایش با قدردانی از فضای ایثار و فداکاری و خود گذشتگی که درجامعه ایجاد شده است؛  از فعالان اقتصادی و هیات رئیسه و هئیت نمایندگان  اتاق تبریز به خاطر کارهای خیری که انجام داده اند قدردانی نمود.
انتهای پیام/
 اقتصاد باید از دولتی بودن خارج شود محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار