طرح شروع به کار اسکوتر برقی برای نخستین بار در تهران؛

ورود ۲۰۰ دستگاه از جدیدترین نسل اسکوتر برقی به منطقه دو

1399/02/08 - 17:15 - کد خبر: 19281 نسخه چاپی

نصر: شهردار منطقه ۲ از شروع به کار ۲۰۰ دستگاه اسکوتر برقی در آینده نزدیک خبرداد.

به گزارش نصر به نقل از مهر، رسول کشت پور شهردار منطقه دو با اشاره به رویکرد مدیریت منطقه در استفاده از تکنولوژی‌های نوین و توسعه حمل و نقل عمومی پاک گفت: توسعه حمل و نقل عمومی پاک و انسان محور از جمله برنامه‌هایی است که می‌تواند تا حد قابل توجهی در کاهش آلودگی هوا و ترافیک تأثیرگذار باشد.
وی افزود: بر همین اساس در تداوم توسعه مسیر دوچرخه سواری، طرح شروع به کار اسکوتر برقی برای نخستین بار در تهران در منطقه دو انجام می‌شود.
به گفته کشت پور این طرح با 200 دستگاه از جدیدترین نسل اسکوتر برقی توسط بی دود به صورت پایلوت در سعادت آباد و شهرک غرب اجرا می‌شود.
شهردار منطقه دو گفت: با توجه به ویژگی‌های جغرافیایی و شیب معابر در برخی از خیابان‌های منطقه، دوچرخه سواری برای شهروندان را دشوار کرده است که این مشکل به زودی با ورود اسکوتر برقی رفع خواهد شد.
وی گفت: ایجاد زیرساخت مناسب جهت استفاده از دوچرخه و تکنولوژی‌های جدید در حمل و نقل عمومی راهکار حرکت شهر تهران به سمت حمل و نقل عمومی پاک است.
کشت پور در ادامه با اشاره به اینکه منطقه دو با راه اندازی 27 ایستگاه دوچرخه‌های بی دود و توسعه مسیر دوچرخه سواری پیشگام در توسعه حمل و نقل عمومی پاک است گفت: با توجه به سهم 40 درصدی منطقه از دوچرخه‌های اشتراکی توانسته‌ایم نقش مؤثری در توسعه حمل و نقل پاک و انسان محور داشته باشیم.
انتهای پیام/
ورود ۲۰۰ دستگاه از جدیدترین نسل اسکوتر برقی به منطقه دو خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار