استاندار آذربایجان‌شرقی؛

توزیع کالاهای اساسی یارانه ای باید در معیشت مردم تاثیر مثبت داشته باشد

1399/02/07 - 17:00 - کد خبر: 19211 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان‌شرقی کالاهای اساسی سهمیه ای را به عنوان یک امانت بزرگ نزد مسوولان دانست و گفت : فرآیند توزیع اقلام اساسی باید به گونه ای تدوین شود که منافع آن به مصرف کننده نهایی برسد و در معیشت مردم تاثیر مثبت داشته باشد .

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، محمدرضا پورمحمدی روز یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با قدردانی از همه اقدامات انجام شده در جذب، تامین، توزیع و نظارت بر کالاهای اساسی و سهمیه ای افزود : هرگاه نتایج این اقدامات در معیشت و زندگی گروه وسیعی از شهروندان تاثیر مثبت داشت آنگاه می توان امیدوار بود که در حق مردم امانتدار خوبی بودیم.
وی ادامه داد: اقلام و کالاهای یارانه ای در شرایط بسیار دشوار بویژه تحریم های اقتصادی، از سوی دولت تامین می شود که مسوولیت سنگین ما توزیع عادلانه و وسیع بین اقشار جامعه بویژه گروه های آسیب پذیر است.
وی با اشاره به اینکه امروز توزیع یک قلم کالا بر آینده وضعیت موجودی و تعادل قیمتی همان کالا اثر دارد، اظهار داشت: آینده نگری در نظام تامین و توزیع جز رسالتهای بزرگ کارگروه تنظیم بازار استان است.
پورمحمدی از اعضای کارگروه خواست با در نظر گرفتن آیین نامه های ستاد تنظیم بازار کشور ، مدل توزیع یکپارچه و منظم کالاهای اساسی را با اولویت کالاهای مشمول یارانه دولتی تنظیم کنند.
رییس کارگروه تنظیم بازار استان با اشاره به اینکه تحریمهای اقتصادی چندین ساله مدیران ما را آینده نگر کرده است؛ گفت: طبق گزارش هایی که امروز در این جلسه عنوان شد؛ شاهد فراوانی ارزاق عمومی در سطح عرضه هستیم که بیانگر همراهی مردم و اقدامات و برنامه ریزیهای به موقع مدیران در ماههای گذشته است.
انتهای پیام/
توزیع کالاهای اساسی یارانه ای باید در معیشت مردم تاثیر مثبت داشته باشد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار