بابایی اقدم:

پول‌هایی برای ساخت و ساز غیرمجاز در محلات کم برخوردار تبریز رد و بدل می‌شود

1399/02/07 - 16:48 - کد خبر: 19208 نسخه چاپی

نصر: رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: معطل ماندن مصوبه شورا و کمیسیون در خصوص ساخت و ساز غیر مجاز باید تعیین تکلیف شود؛ چرا که حتی در محلات کم برخوردار، پول هایی برای ساخت و ساز غیر مجاز رد و بدل می‌شود.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، فریدون بابایی اقدم در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز، طی تذکری، با بیان اینکه پس از کش و قوس‌های زیاد زمین‌ اسدگولی‌ در اختیار شهرداری قرار گرفت که در این راستا از استاندار تشکر می‌کنم، گفت: بودجه مصوب شورای شهر در شهرداری و فرمانداری تغییر می‌یابد که این امر قانونی نیست.
وی با اشاره به بحث خزانه متمرکز، گفت: این بحث با وجود تصمیم‌گیری و تصویب، متاسفانه اجرا نمی‌شود که باید رسیدگی شود.
این عضو شورای اسلامی شهر تبریز تاکید کرد: مجوز تاسیس‌ها در شهرک صیاد شیرازی صادر شده اما به دلیل برخی نواقص با مشکلات مواجه‌ هستند  و متاسفانه ‌شهرک جوانان از طرح تفصیلی تبریز حذف شده است.
عضو  دیگر شورای اسلامی شهر تبریز نیز در تذکری، گفت: مدت‌هاست برخی از  نیروهای با سابقه از برخی شرکت‌ها و سازمان ها کنار گذاشته می‌شود و در این میان ۱۴ نفر از این نیروها در سازمان ورزش چندین ماهی می‌شود بیکار شده و از خانواده‌های خود شرمنده هستند.
محرم محمدزاده گفت : با وجود تعدیل این نیروها اما افراد جدیدی استخدام شده و حکم خود را نیز دریافت کرده اند.
وی بیان کرد: ‌تبدیل وضعیت ها باید هرچه سریع‌تر انجام شود؛ چرا که وضعیت روحی کارمندان  مناسب نیست همه به دنبال پیدا کردن پارتی و آشنا برای عقب نماندن از قافله تبدیل وضعیت ها هستند.
محمد زاده خاطرنشان کرد: در میان این نگرانی‌ها شنیدن خبر هدایت برخی از نیروهای حجمی مترو  به سمت بیمه بیکاری قابل توجه بوده، حال اینکه برای چند ماه کارکنان را به بیمه بیکاری نمی فرستند و این کارکنان باید حفظ شوند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سال، سال فضای سبز است، گفت: از هم اکنون شورا ستیزی آغاز شده است، امروز که شهر زیبا شده براساس تصمیمات شورا بوده است. محلات حاشیه‌ای شهر از گل کاری محروم‌هستند از حجیم‌کاری‌ پرهیز کنیم و محلات کم برخوردار را نیز ببینیم.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر تبریز، این عضو شورای اسلامی شهر تبریز تصریح کرد: در برخی محلات برزن‌ ها از ساخت و ساز جلوگیری نکرده‌اند اما پس از اتمام ساخت و ساز امروز به آنها مجوز انشعاب ارائه نمی‌دهند.
انتهای پیام/
 پول‌هایی برای ساخت و ساز غیرمجاز در محلات کم برخوردار تبریز رد و بدل می‌شود خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار