معاون سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی خبر داد:

جریمه ۵۸ واحد متخلف آرد و نان در آذربایجان شرقی

1399/02/07 - 12:24 - کد خبر: 19185 نسخه چاپی

نصر: معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان‌شرقی با اشاره به تشدید اقدامات نظارتی در حوزه آرد و نان گفت: در این راستا ۵۸و احد متخلف شناسایی و برای آنها پرونده تخلف تشکیل شده است.

به گزارش نصر به نقل از مهر، مقصود رضازاده روز یک شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در فروردین سال جاری از یک هزار و ۳۶ واحد صنفی نانوایی بازدید شد، افزود: برای واحدهای متخلف به ارزش ۳۳۷ میلیون ریال با عنوان گرانفروشی و تقلب در کسب پرونده تشکیل و مراتب برای رسیدگی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.
وی با بیان اینکه پس از اصلاح قیمت در حوزه آرد و نان استان، نظارت‌ها در این زمینه گسترده‌تر شده است، اظهار داشت: در این مدت بازرسی‌ها در حوزه آرد و نان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۸ درصد رشد یافته است.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: برای پیشگیری از هرگونه سو استفاده برخی فرصت طلبان و افراد سودجو، رصد کم فروشی و گرانفروشی، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، کنترل وزن و قیمت فروش نان عرضه شده، بررسی و سنجش دستگاه‌های توزین، کنترل و ممانعت از استفاده نانوایی‌ها از افزودنی‌های غیرمجاز از جمله مواردی است که با دقت توسط بازرسان این معاونت در نانوایی‌ها مورد رصد و بررسی قرار می‌گیرد.
رضازاده، با بیان اینکه سامانه تلفنی ۱۲۴ ستاد خبری رسیدگی به شکایات صنفی به عنوان پل ارتباطی مردم و معاونت نظارت و بازرسی سازمان است، ادامه داد: این سامانه بصورت ۲۴ ساعته آماده دریافت نظرات، پیشنهادات، انتقادات و هرگونه گزارش و شکایت مردمی از تخلفات احتمالی در نانوایی‌ها و دیگر صنوف است.
وی به شهروندان اطمینان داد که کلیه گزارشات و شکایات مردمی در حداقل زمان ممکن مورد رسیدگی قرار می‌گیرد و با متخلفان وفق مقررات برخورد قانونی لازم انجام می‌شود.
انتهای پیام/
 جریمه ۵۸ واحد متخلف آرد و نان در آذربایجان شرقی خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار