رئیس شورای اسلامی شهر تبریز/

پویش‌های کمک به آسیب دیدگان اقتصادی ناشی از کرونا، موجب افزایش همدلی شد

1399/02/07 - 11:52 - کد خبر: 19182 نسخه چاپی

نصر: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: پویش‌های کمک به آسیب دیدگان اقتصادی ناشی از کرونا موجب شد تا همدلی و وفاق در بین مردم بیشتر شود.

به گزارش نصر، شهرام دبیری با اشاره به آماده‌سازی بسته های ارزاق جهت کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان اقتصادی ناشی از کرونا توسط پویش رحمت، اظهار کرد: پویش رحمت با هماهنگی تعدادی از خیران و با همکاری شهرداری تبریز اقدام به جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی کرده و از امروز توزیع این اقلام در بین افرادی که در اپیدمی کرونا دچار مشکلات اقتصادی شده بودند، آغاز می‌شود.
وی ادامه داد: پویش رحمت یک حرکت مردمی است که خیلی از مردم در آن مشارکت کرده‌اند و حتی مبلغ اکثر کمک‌های نقدی، یک هزار تومان بود و البته افرادی هم بودند که یک میلیارد تومان کمک کرده‌اند.
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد: این کمک‌ها هرچند با ارقام پایین، نشان می‌دهد که احساس همدلی و وفاق بین مردم وجود دارد و همه می خواهند به هم‌نوعان خود کمک کنند.
وی افزود: این یک حرکت بسیار ارزشمند است و ما می‌بینیم که تمامی آحاد جامعه اعم از مردم، خیران، هیئت‌های مذهبی، مساجد، بسیج و ... متحد شده‌اند تا برای هم‌نوعان کمک کنند.
دبیری تاکید کرد: با اینکه می‌دانیم شاید دولت در موضوع کمک به آسیب دیدگان اقتصادی ناشی از کرونا مقداری محدودیت داشته باشد؛ اما همین که مردم در این زمینه پیشرو و پای کار هستند، بسیار خوب است و باعث ایجاد اتحاد و وفاق بیشتر شده است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، وی با قدردانی از زحمات و تلاش های خیران در پویش رحمت، گفت: از خداوند متعال می خواهیم که کارهای خیر و احسان همه مردم و خیران را قبول کند و به آنها برکت دهد.
انتهای پیام/
 پویش‌های کمک به آسیب دیدگان اقتصادی ناشی از کرونا، موجب افزایش همدلی شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار