//اطلاع رسانی//مدیرعامل فروشگاه آنلاین "آلیار" :

بحران کرونا را به فرصت تبدیل کردیم/ فروش محصولات سوپر مارکتی آنلاین مزیت ما بود

1399/02/06 - 12:00 - کد خبر: 19114 نسخه چاپی

نصر: در خانه ماندن و کاهش تردد های درون شهری راه‌حل اصلی کنترل و قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا است و در چنین شرایطی یکی از ابزارهایی که می‌توان برای تامین مایحتاج روزمره از منزل از آن استفاده کرد، بکارگیری از ظرفیت کسب و کارهای مجازی و فروشگاه‌های اینترنتی است.

به گزارش نصر، چیزی که این روزها بسیاری از مردم در سراسر دنیا، ایران و حتی تبریز به دنبال آن هستند، امکان خرید آنلاین مواد غذایی، مواد شوینده و نیازهای ضروری است که عدم نبود این زیرساخت در هر شهری شرایط نگران کننده ای را ایجاد کرده است.
این گزارش حاکی است، مدیرعامل فروشگاه آنلاین " آلیار" که شهر پایلوت آنها تبریز است و سعی دارد در بستر اینترنت پاسخگوی تمام نیازهای شهروندان خود باشد، از نحوه فعالیت و تجربه تیم خود در دوران پیش و پس از کرونا سخن‌ گفت؛ "علی برموده" با اشاره مختصری به تاریخچه فعالیت این تیم افزود: فروشگاه اینترنتی " آلیار " در سال ۱۳۹۶ با ۱۵ نفر پرسنل در واحدهای فروش، انبار، توزیع، عکاسی، خدمات پس از فروش و بازاریابی کار خود را آغاز کرد.
وی با بیان اینکه این فروشگاه اینترنتی ضمانت اصل بودن کالاها را تضمین می کند، ادامه داد: مشتری ممکن است اولین خرید را از هر فروشگاه اینترنتی که محصول مورد نظر خود را پیدا کرده است، خرید کند،‌ اما آنچه که او را به مشتری دائمی تبدیل می‌کند، کیفیت و اصالت کالا ارائه‌شده به وی است.
وی همچنین تنوع محصولات، تحویل به موقع و سریع ارسال به تمام نقاط کشور و خدمات پس از فروش 24 ساعته را از دیگر مزایای فروشگاه آنلاین " آلیار " خواند.
"برموده" در خصوص استراتژی ارسال محصول، عملیات پخش و لجستیک در این فروشگاه آنلاین گفت: برخی از کالاها از پیش خریداری شده است و در انبار شرکت نگهداری می شود، اما بخش دیگر نسبت به درخواست مشتری از فروشگاه مربوطه به صورت مستقیم ارسال می شود، به این صورت که به یک کسب و کار سنتی کمک کردیم در فروشگاه آنلاین ما ثبت نام کند، کالای خود را ثبت کند و بعد از سفارش مشتری آن کالا از فروشگاه به دست وی برساند.
وی همچنین گسترش همکاری با فروشندگان سنتی را از سیاست های آتی " آلیار " خواند.
این مدیرعامل جوان، در پاسخ به سوال خبرنگار نصر در این‌ خصوص که شیوع کرونا چه پیامدهایی برای کسب و کار شما داشته است و تیم شما چطور یک بحران به فرصت تبدیل کرد، اظهار داشت: قبل از شیوع کرونا، فروش ما به شهرهای مرکزی کشور بیشتر از تبریز بود اما از زمان آغاز قرنطینه، ۸۰ درصد از ثبت سفارش ها از شهر تبریز انجام شد.
وی ادامه داد: از طرفی به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا بسیاری از فروشگاه ها و کسب و کارهای سنتی تعطیل شدند و ما تصمیم گرفتیم برای مدیریت این بحران آگهی مبنی بر نیازمان به همکاری با فروشگاه هایی که تمایل دارند اجناس خود را در بستر اینترنت به فروش برسانند، منتشر کردیم.
وی با بیان اینکه این امر با استقبال بسیار خوبی از سوی فروشندگان روبرو شد، گفت: توانستیم با بالغ بر ۱۰۰ فروشنده که در فضای فیزیکی فعالیت داشتند، همکاری خود را آغاز کنیم.
وی افزود: برای ۱۵۰ نفر نیز در این مدت اشتغالزایی ایجاد و از افزایش بیکاری جلوگیری کردیم.
وی در خصوص افزایش میزان و رشد کسب و کار خود در طی دوران کرونایی گفت: نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل، در بخش فروش رشد صد در صدی داشتیم و همچنین با ارسال سریع محصولات سوپر مارکتی و گسترش تنوع کالا در این بخش توانستیم مشتری بیشتری را جذب کنیم.
"برموده" در انتهای سخنان خود با اشاره به اینکه مشتری ها مهترین سرمایه کسب و کار تیم " آلیار " هستند و همواره در ارائه با کیفیت ترین و مناسب ترین به آنها تلاش خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: ۱۵ رمضان به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی، سرویس جدید از آلیار رونمایی خواهد شد که پیش از این در فروشگاه های آنلاین دیگر بکار گرفته نشده است.
انتهای پیام/
بحران کرونا را به فرصت تبدیل کردیم/ فروش محصولات سوپر مارکتی آنلاین مزیت ما بود گلناز پورنامی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار