ناگفته های صادقزاده از انتخابات هیئت رییسه شورای شهر/

برخی ناکامی شهرداری را در عدم همسویی با هیئت رئیسه می دانستند/ ساماندهی وضعیت حاشیه نشینی اصولگرا و اصلاح طلب نمی شناسد

1399/02/06 - 10:27 - کد خبر: 19094 نسخه چاپی

نصر: کریم صادقزاده عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر تبریز گفت: در انتخابات سومین سال از پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تبریز سعی کردم برای افزایش تعامل بین مدیریت اجرایی شهر تبریز و شورای اسلامی شهر تلاش کنم.

به گزارش نصر، کریم صادقزاده با بیان اینکه ترکیب موجود هیئت رییسه شورای اسلامی شهر تبریز در راستای همسویی در جهت خدمات رسانی بیش از پیش به مردم با مدیریت شهری بود، ادامه داد: بعنوان منتخب مردم در شورای اسلامی شهر انتظار داشتم با حضور دکتر دبیری بعنوان رییس جدید شورا شاهد طرح ریزی پروژه های بزرگ شهری و بهتر از گذشته در کلانشهر تبریز باشیم.
صادقزاده در ادامه خاطر نشان کرد: هدف از تغییرات در هیئت رئیسه شورای اسلامی ایجاد تحرک و پویایی در شهرداری تبریز بود که متاسفانه محقق نشد چراکه برخی از اعضای شورا در سالهای گذشته ناکامی شهرداری را در عدم همسویی هیئت رئیسه و مدیریت شهری می دانستند که با تغییرات انجام شده در حال حاضر هیچ کس حرف برای گفتن ندارد.
عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر تبریز همچنین گفت: قرار نیست همسویی و حمایت از مدیریت شهری باعث توقف و عدم تلاش مدیران شهرداری شود.
صادقزاده ادامه داد: متاسفانه چندین بار اعلام کرده ام که بعضی از مدیران شهرداری تبریز واقعا ضعیف هستند و توان کافی برای اجرای پروژه های بزرگ شهری را ندارند که رفع این مشکل خانه تکانی جدی بر اساس شایسته سالاری و کارآمدی در مدیران شهری را می طلبد.
این عضو‌ شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه به برنامه های شورای شهر در مورد ساماندهی بافت فرسوده و حاشیه نشینی نیز اشاره کرد و گفت: ساماندهی و ضعیت حاشیه نشینی و احیای بافت فرسوده شهری و مسیر گشایی ها اصولگرا و اصلاح طلب نمی شناسد و‌ وظیفه مدیریت شهری است.
صادقزاده با اعلام اینکه در این مورد نیز قدم های اجرایی و اصلاحی قابل توجهی برداشته نشده است گفت: بارها اعلام کرده ام که باید مدیران فعال و کاربلد در پست های مدیریت اجرایی شهر باشند که بتوانند با فعالیت بیشتر موجبات رفاه حال شهروندان را فراهم کنند.
عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه گفت: تمام لوایح شهرداری تبریز که مربوط به عمران و آبادنی شهر تبریز است در صحن علنی و‌ کمیسیون های ذیربط شورای اسلامی شهر تصویب شده است و‌ هیچ لایحه عمرانی در شورای شهر معطل نمانده است و حتی برخی از این لوایح عمرانی با قید دو فوریت بررسی شده است.
صادقزاده همچنین گفت: مدیران شهری باید بصورت تمام وقت در خدمت شهروندان باشند و برای عمران و آبادانی «گوزل تبریزیم» از هیچ تلاشی دریغ نکنند؛ البته منکر تلاش های شهردار جوان و متخصص تبریز نیستیم ولی با توجه به ترکیب متخصص شورا، فعالیت بیشتر تیم مدیریت شهری مورد انتظار است.
این عضو شورای اسلامی شهر تبریز در پایان گفت: احیای مقبرة الشعرا، ایجاد و گسترش چشمگیر فضای سبز شهری، اجرای پروژه بزرگ مترو و نهضت آسفالت ریزی اساسی معابر از جمله اقدامات مثبت شهردار منتخب در دوره پنجم شورای اسلامی شهر بوده است.
انتهای پیام/
برخی ناکامی شهرداری را در عدم همسویی با هیئت رئیسه می دانستند/ ساماندهی وضعیت حاشیه نشینی اصولگرا و اصلاح طلب نمی شناسد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار