عبداله زاده، رئیس اتحادیه صنف قنادان کلانشهر تبریز:

عرضه هرگونه بامیه و زولبیا در خارج از واحد صنفی ممنوع است

1399/02/06 - 08:03 - کد خبر: 19082 نسخه چاپی

نصر: رئیس اتحادیه صنف قنادان کلانشهر تبریز، گفت: عرضه هرگونه با‌میه و زولبیا در خارج از واحد صنفی ممنوع است.

به گزارش نصر ، یوسف عبداله زاده با اعلام مطلب فوق افزود: حسب مصوبه ستاد پیشگیری از ویروس کرونای استان آذربایجان شرقی، کلیه قنادان موظف به پخت محصولات ماه مبارک علی الخصوص زولبیا و بامیه در مغازه خود می باشند و تامین آن از سایر واحدها دیگر ممنوع می باشد.
وی افزود: در صورت مشاهده هرگونه تخلف توسط بازرسین مرکز بهداشت تبریز، بلافاصله واحد صنفی متخلف پلمب خواهد شد و پرونده اش به مراجع قضایی جهت برخورد قانونی ارجاع خواهد شد و اتحادیه صنف قنادان کلانشهر تبریز ضمن صیانت از حقوق فعالان صنف، حفاظت از جان و سلامت شهروندان محترم را نیز اولویت خود دانسته و در آن جهت تلاش می کند.
رئیس اتحادیه صنف قنادان کلانشهر تبریز، تصریح کرد: واحدهای صنفی قنادی دارای پروانه معتبر کسب از اتحادیه مجاز به فروش زولبیا و بامیه به صورت بسته بندی بوده و از نگهداری محصول یاد شده به صورت فله ای در مغازه خودداری نمایند.
عبداله زاده، با اشاره به لزوم پخت زولبیا و بامیه با کیفیت برای رضایت مشتریان و همچنین رعایت پروتکلهای بهداشتی و سم پاشی روزانه واحدهای صنفی قنادی ادامه داد: در صورتی که همکاران عزیز مشاهده نمایند در نزدیکی واحد صنفی آنها، واحد غیرمجاز اقدام به فروش زولبیا و بامیه می کند فورا مراتب را با شماره 190 فوریت های بهداشتی در جریان گذاشته تا نسبت به جمع آوری و پلمپ  آن اقدام گردد.
وی اضافه کرد: همچنین شهروندان محترم هم در صورتی که شاهد عرضه زولبیا و بامیه غیرمجاز در خارج از واحد صنفی و با قیمت های بالا و بدون بسته بندی به صورت فله ای و هرگونه تخلف یا رعایت نشدن مسائل بهداشتی باشند، موضوع را به شماره ٣٥٢٣٩٦٩٥ -۴۱ (اتحادیه) یا به شماره همراه ۰۹۱۴۱۱۵۱۷۵۷ و شماره بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت استان(۱۲۴) اطلاع دهند.
رئیس اتحادیه صنف قنادان کلانشهر تبریز و حومه در خاتمه با تاکید بر ارائه قیمت عادلانه زولبیا و بامیه عرضه شده و همچنین رعایت بیشتر اصول بهداشتی از سوی مدیران واحدهای صنفی قنادی و همشهریان عزیز، گفت: برای همه همشهریان عزیز در ماه مبارک رمضان لحظاتی خوش و نورانی آرزومندیم و امیدواریم به زودی شاهد شکست کرونا در سراسر کشور باشیم.
انتهای پیام/
عرضه هرگونه بامیه و زولبیا در خارج از واحد صنفی ممنوع است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار