آل هاشم بیان کرد؛

مردم آذربایجان شرقی به فرمان مقام معظم رهبری با توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی لبیک گفتند

1399/02/05 - 13:31 - کد خبر: 19072 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: مردم آذربایجان شرقی به فرمان مقام معظم رهبری با توزیع ۴۰ هزار بسته در بین محرومین استان لبیک گفتند.

به گزارش نصر از تسنیم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در آغاز رزمایش کمک‌های مؤمنانه مردم آذربایجان شرقی که در مصلی بزرگ تبریز برگزار شد، با تبریک پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: این موفقیت سپاه قهرمان انقلاب اسلامی را خدمت فرماندهی معظم کل قوا و مردم بزرگ ایران اسلامی تبریک عرض می‌کنم.

وی افزود: چون در محل برگزاری نماز جمعه این رزمایش انجام می‌گیرد، امروز مصادف با سالگرد رحلت حضرت آیت الله ملکوتی، امام جمعه اسبق تبریز و نماینده ولی فقیه در استان بود که به روح این مرد الهی هم درود می‌فرستم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه باید به مردم قهرمان ایران اسلامی و مردم قهرمان آذربایجان آفرین بگویم که اینگونه با غیرت انقلابی خود و با غیرت ملی و دینی خود در این رزمایش بزرگ به ندای رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی پاسخ دادند گفت: وقتی مقام معظم رهبری در روز نیمه شعبان مردم را جهت شرکت در رزمایش رزمایش مومنانه و رزمایش مواسات دعوت کردند، مردم لبیک گفتند که به این ملت آفرین می‌گوییم.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه این روزها هر مسجدی که می‌روی در هر شهری که می‌روی کمک‌های مؤمنانه رونق دارد، افزود: من دو سه روزی است که هر روز در یک شهر حضور یافتم و از نزدیک دیدم که چگونه مردم پای کارند.

وی خاطرنشان کرد:  آفرین می‌گویم به اصناف و بازاریان، به خیرین محترم که همه دست به دست هم دادند و با همکاری هم، این رزمایش بزرگ را با همکاری بسیج و سپاه عزیز در سراسر استان آذربایجان شرقی انجام می‌دهند.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم با اشاره به اینکه با کمک مردم و خیرین در روز نیمه شعبان بیش از 20 هزار بسته معیشتی تقسیم کردند، ابراز داشت: امروز هم 20 هزار بسته در آستانه ماه مبادک رمضان توسط برادران عزیز بسیج در سطح محلات تبریز و 20 هزار بسته در سایر شهرهای استان، بین کسانی که نیاز دارند توزیع می‌کنند.

وی با بیان اینکه بعضی از افراد هستند که واقعا قبل از این ویروس کرونا نیازمند نبودند اما در اثر تعطیلی کارشان مشکل کاری دارند، ادامه داد: ما واقعاً باید آفرین بگوییم به مردم عزیز که اینگونه در صحنه هستند و این رزمایش رو در سطح ملی و در سطح کشور ما به نحو باشکوهی انجام دادند و به ندای رهبر عزیزمون پاسخ دادند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با یادآوری اینکه در دوران دفاع مقدس مردم عزیز در پشت جبهه از خط مقدم و مردم عزیز پشتیبانی می‌کردند، تصریح کرد: مردم ما نشان دادند که بهتر از گذشته و بهتر از دوران دفاع مقدس از مردم کشورشان و از مردم شهرها پشتیبانی می‌کنند.

امام جمعه تبریز در پایان تاکید کرد: من جا دارد اینجا هم از سپاه عزیز هم از فرمانده محترم سپاه عاشورا، برادران عزیز بسیج، سایر خیرین محترم که به انحاء مختلف به این موضوع کمک می‌کنند تشکر می‌کنم. امروز در این مصلای بزرگ تبریز شاهد این رزمایش بزرگ هستیم و امیدواریم که انشاالله این ویروس به زودی انشالله از بین برود.

انتهای پیام /

 
 مردم آذربایجان شرقی به فرمان مقام معظم رهبری با توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی لبیک گفتند خبرگزاری تسنیم


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار