مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد:

کاهش ۴۸ درصدی تردد در جاده‌های آذربایجان‌شرقی

1399/02/04 - 09:10 - کد خبر: 19007 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: تردد در جاده‌های مختلف استان در فروردین امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۸ درصد کاهش یافت.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، اروجعلی علیزاده، روز پنجشنبه در گفت و گویی افزود: با توجه به اطلاعات به دست آمده از ۸۲ دستگاه ترددشمار آنلاین در جاده های مختلف استان در فروردین سال جاری ۱۱ میلیون و ۸۳۱ هزار تردد ثبت شده است.
وی با اشاره به اینکه اجرای طرح فاصله گذاری و اعمال محدودیت تردد بین استانی و شهری برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از عوامل کاهش تردد در جاده های استان است، اظهار کرد: از کل تردد ثبت شده ۱۶ درصد مربوط به وسایل نقلیه سنگین و ۸۴ درصد مربوط به وسایل نقلیه سبک بوده است.
علیزاده، ادامه داد: مسیرهای رفت و برگشت تبریز- ایلخچی با بیش از دو میلیون و ۳۰۰ هزار تردد، تبریز - صوفیان با بیش از ۸۳۲ هزار تردد، آذرشهر- ایلخچی با بیش از ۶۲۳ هزار تردد و بناب- مراغه با ۲۷۵ هزار تردد پر رفت و آمد ترین مسیرها در استان بودند.
آذربایجان شرقی دارای ۱۴ هزار کیلومتر شبکه راه بوده که از این میزان ۱۰ هزار کیلومتر راه روستایی و حدود چهار هزار کیلومتر راه های اصلی، شریانی و بزرگراهی است.
انتهای پیام/
کاهش ۴۸ درصدی تردد در جاده‌های آذربایجان‌شرقی خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار