طبق گزارش تفریق بودجه دیوان محاسبات/

همه واگذاری‌های سال ۹۶ باطل هستند / سازمان خصوصی‌سازی فاقد اهلیت برای واگذاری مجموعه‌های خصوصی است

1397/12/01 - 16:11 - کد خبر: 190 نسخه چاپی

نصر: نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: به صراحت اعلام می‌کنیم که طبق گزارش تفریق بودجه دیوان محاسبات واگذاری که در سال ۹۶ توسط خصوصی‌سازی انجام گرفته بدون رعایت موازین قانون بوده است و اهلیت این واگذاری‌ها باطل می‌باشد.

به گزارش نصر به نقل ازفارس، احمدعلیرضا بیگی با بیان اینکه ماشین‌سازی تبریز با امکانات خود به عنوان نقطه امید جوانان تحصیلکرده است، اظهار داشت: با وجود ماشین‌سازی، جوانان فارغ‌التحصیل می‌توانند قابلیت‌های خود را در وطن خود و آذربایجان‌شرقی به نمایش بگذارند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با تاکید بر اینکه با وجود قابلیت‌های زیاد ماشین‌سازی از آن نتوانستیم بهره‌برداری کنیم، تصریح کرد: متاسفانه طبق سناریوی نوشته شده توسط برخی‌ها می‌خواهند این قابلیت‌ها را نادیده گیرند و بی‌اهمیت نشان دهند.

وی خاطرنشان کرد: نوع واگذاری ماشین‌سازی و اتفاق و موضوعات پس از آن در واگذاری‌های حکایت از آن دارد که برخی‌ها منطبق با یک برنامه از پیش تعیین شده به دنبال متلاشی ساختن صنایع کشور هستند که این امر با شعار خصوصی‌سازی رقم می‌خورد.

بیگی ادامه داد: اصلاحات ارزی ستم‌شاهی الگوی سازمان خصوصی‌سازی فعلی است به طوریکه همان طور که در رژیم طاغوت بخش کشاورزی کشور از بین رفته بود الان نیز با خصوصی‌سازی، خصوصی‌خواری و خودمان سازی در واحدهای عمده با یک مشکلات جدی مواجه شویم.

وی متذکر شد: به صراحت اعلام می‌کنیم که طبق گزارش تفریق بودجه دیوان محاسبات واگذاری که در سال ۹۶ توسط خصوصی‌سازی انجام گرفته است بدون رعایت موازین قانون بوده است و اهلیت این واگذاری‌ها باطل می‌باشد.

این نماینده مجلس ابراز کرد: با وجود همه خلاف‌های سازمان خصوصی‌سازی که در حال حاضر توسط قوه قضائیه در حال پیگیری است، می‌توان گفت که این سازمان فاقد اهلیت برای واگذاری هر مجموعه‌ای به افرادی است که پشت درب مجموعه‌ها جهت خریداری ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

همه واگذاری‌های سال ۹۶ باطل هستند / سازمان خصوصی‌سازی فاقد اهلیت برای واگذاری مجموعه‌های خصوصی است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار