خبر/

فرماندار اهر خواستار تسریع در اجرای بزرگراه اهر_مشگین شهر شد

1399/02/03 - 14:07 - کد خبر: 18979 نسخه چاپی

نصر: فرماندار اهر اتمام بزرگراه اهر- مشگین شهر را یک خواسته عمومی عنوان کرد و خواستار تسریع در اجرای این پروژه شد.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، زاهد محمودی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه بزرگراه اهر_مشگین شهر نه تنها پروژه‌ای برای شهرستان بوده، بلکه مهم‌ترین پروژه برای استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل و گیلان است.
وی افزود: این پروژه یکی از نیازهای اساسی منطقه در توسعه زیرساخت‌های ارتباطی منطقه بوده و باید با برنامه ریزی و افزایش ماشین آلات و تجهیزات لازم،‌ زمینه را برای ساخت و اتمام آن انجام دهیم.
وی بزرگراه اهر–مشگین شهر را نقطه اتصال استان آذربایجان شرقی به استان اردبیل و استان اردبیل به گیلان و مناطق مرزی عنوان کرد و گفت: ضروری است به جهت محدودیت فصل کاری، پیمانکار پروژه با جدیت و گسیل ماشین آلات و تجهیزات جدید در اجرای این پروژه تسریع کند.
فرماندار اهر اعتبار پیش بینی شده برای این پروژه را ۸۳۰میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: فاز اول این پروژه به طول ۱۸کیلومتر با پیشرفت ۶.۵ درصدی در حال اجرا است.
به گزارش ایسنا، وی از ادارات و شرکت پیمانکار این پروژه خواست تا تمامی امکانات لازم را در محل پروژه تجمیع کنند تا پیشرفتی محسوس در این پروژه ملی ایجاد شود.
وی بر اقدام سریع در تملک و رفع معارضان پروژه تاکید کرد و گفت: از مالکان زمین‌ها و باغاتی که در مسیر این پروژه قرار گرفته‌اند،‌ می‌خواهیم که با تعامل و همکاری لازم، اجرای این پروژه را تسریع بخشند.
انتهای پیام/
فرماندار اهر خواستار تسریع در اجرای بزرگراه اهر_مشگین شهر شد خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار