معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل؛

پروژه راه خلخال به ماسال تکمیل می‌شود

1399/02/02 - 15:30 - کد خبر: 18928 نسخه چاپی

نصر: معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: عملیات اجرایی پروژه نیمه‌کاره راه خلخال به ماسال در استان گیلان امسال ادامه می‌یابد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، علی صبحی روز سه‌شنبه به خبرنگار افزود: پروژه راه‌سازی خلخال،کلور، گیلوان به ماسال که عملیات اجرایی آن از ۳۰ سال قبل آغاز و در طول این مدت متوقف شده در سال جاری شروع و برای تکمیل و بهره‌برداری آن تلاش خواهد شد.
وی  اضافه‌کرد: با توجه به اهمیت راه‌های گردشگری تلاش می‌کنیم با ادامه عملیات اجرایی این پروژه نیمه‌تمام یکی از خواسته‌های دیرینه و به حق مردم منطقه شاهرود خلخال که استفاده از این راه نزدیک برای دسترسی به استان همسایه گیلان است، تحقق پیدا کند.
او از پایان عملیات برف‌روبی و بازگشایی جاده مسدوده شده از برف خلخال - پونل در حوزه استحفاظی استان اردبیل خبر داد و گفت: با وجود بازگشایی و برف‌روبی این راه هنوز اقدامی از سوی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رضوانشهر برای برف‌روبی و بازگشایی بخش مسدود شده در این شهرستان نشده است.
او اظهارکرد: پس از اقدام به برف‌روبی و بازگشایی راه از سوی استان گیلان تردد خودروها در این جاده منوط به اجازه شورای مدیریت بحران خلخال و با توجه به وضعیت کرونا در کشور خواهد بود.
معاون راهداری اداه کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از آغاز عملیات برف‌روبی و بازگشایی راه‌های روستایی صعب‌العبور در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر برف‌روبی و بازگشایی راه خلخال - روستای میانرودان در بخش شاهرود از طریق مسیر گذر از روستای بفراجرد در حال انجام است.
خلخال در جنوب اردبیل و در همسایگی استان گیلان واقع است.
انتهای پیام/
پروژه راه خلخال به ماسال تکمیل می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار