مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی تاکید کرد:

لزوم حمایت از باشگاه‌های ورزشی خصوصی

1399/02/02 - 13:00 - کد خبر: 18908 نسخه چاپی

نصر: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: کلیه اماکن ورزشی دولتی و خصوصی اعم از سالن‌ها، استخرها، باشگاه‌ها و ... در سطح استان تعطیل هستند که در خصوص باشگاه‌های خصوصی امیدواریم تدابیر لازم اندیشیده شود؛ چرا که بعضی از باشگاه‌ها بالای ۲۰ میلیون تومان ماهیانه اجاره بها پرداخت می‌کنند

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، ایوب بهتاج در ارتباط ویدئویی با معاون وزیر ورزش و جوانان با جمشید تقی زاده معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا هم در وضعیت فعلی و آتی تدابیر لازم را اندیشیدیم، اداره‌کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی اولین جلسه پیشگیری از ویروس کرونا را پنجم اسفند سال گذشته با تشکیل کار گروهی در خصوص این بیماری، برگزار کرد و تا به امروز هشت اطلاعیه استانی در راستای مبارزه با ویروس کرونا منتشر شده است.
وی اضافه کرد: با همکاری سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان و هیات‌های ورزشی توانستیم نزدیک بر ۶۰۰ بسته اقلام مصرفی ضروری را توزیع کنیم و قبل از ماه مبارک رمضان دومین مرحله توزیع نیز انجام خواهد گرفت.
بهتاج خاطرنشان کرد: کلیه ادارات و سالن‌های ورزشی استان توسط هیات پزشکی ورزشی استان و با همکاری سازمان‌های مردم نهاد استان ضدعفونی و گندزدایی شده‌اند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی ادامه داد: در طول دو ماه اخیر نزدیک به پنج هزار ماسک، دستکش و تعداد زیادی مواد ضدعفونی کننده و شوینده در راستای کمک به خانواده‌های کم بضاعت و آسیب پذیر در استان و عمدتاً در شهر تبریز پخش شده است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، وی با اشاره به همکاری خوب با صدا و سیمای استان، گفت: برنامه تولیدی ورزش در خانه با اجرای «حامد جعفری» - مربی بدنساز تیم ملی تکواندو از طریق صدا وسیما ضبط شده و هر روز از شبکه استانی سیما پخش می‌شود و علاوه بر این، فایل‌های ویدئویی بسیاری به روابط عمومی اداره کل واصل شده که نشانگر تداوم فعالیت‌های ورزشی شهروندان در خانه است.
انتهای پیام/
لزوم حمایت از باشگاه‌های ورزشی خصوصی خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار