مدیر عامل سرپرستی باشگاه ماشین‌سازی؛

حل پرونده شیمبا/ پنجره نقل و انتقالات ماشین‌سازی باز می‌شود

1399/02/02 - 12:50 - کد خبر: 18905 نسخه چاپی

نصر: مدیر عامل سرپرستی باشگاه ماشین‌سازی گفت: با مساعدت ‌و حمایت‌های مالک باشگاه پرونده شیمبا در شرف بسته شدن است.

به گزارش نصر به نقل از فارس، حسن آذرنیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار در تبریز اظهار داشت: محرومیت باشگاه ماشین‌سازی تبریز بابت پرونده سه سال پیش لوسیانو پریرا بازیکن فعلی تیم فولاد خوزستان است.
وی گفت: آقای زنوزی مدیریت باشگاه یک نماینده ویژه برای حل پرونده های باشگاه ماشین‌سازی در فیفا تعیین کرده است و با شیمبا و وکیلش جلسات متعددی برگزار کرده و به توافق رسیده و فکر می‌کنم تا پایان اردیبهشت به توافق نهایی رسیده و این پرونده بسته شود.
آذرنیا افزود: باشگاه ماشین‌سازی به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات، در نیم فصل موفق به یارگیری نشده بود، اما با توجه به اینکه پرونده پریرا در شرف بسته شدن است پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه ماشین‌سازی باز شده و در فصل جدید مشکلی از بابت جذب بازیکن نخواهیم داشت.
بازیکن سابق تیم تراکتور و منتخب تبریز در مورد بحث کسر قرارداد بازیکنان گفت: فوتبال ایران با شرایط فوتبال جهان متفاوت است و فوتبال ایران به صورت فصلی بوده و به نظر من کسری قرارداد بازیکنان در فوتبال ما کمی مشکل است.
وی افزود: البته اگر پایان لیگ فوتبال کشور اعلام و مسابقات نیمه تمام باقی ماند می شود با هماهنگی فدراسیون و کمیته تعیین وضعیت درصدی از قرارداد بازیکنان را کسر کرد، اما اگر قرار باشد این 9 بازی برگزار شد، بحث کسری قرارداد بازیکنان به نظر من منتفی است.
انتهای پیام/
حل پرونده شیمبا/ پنجره نقل و انتقالات ماشین‌سازی باز می‌شود خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار