مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز:

در برخورد با متخلفان سلامت شهروندان اغماض نمی‌کنیم

1399/02/01 - 15:12 - کد خبر: 18833 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز گفت: با توجه به این‌که بهداشت و سلامت عمومی در میادین میوه و تره بار ارتباط مستقیم با سلامت سفره همشهریان دارد، در برخورد با متخلفان اغماض نخواهیم کرد.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، ابراهیم محمدی اظهار کرد: طبق تاکیدات شهردار تبریز مبنی بر آگاه سازی مغازه داران و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در میادین، کارگاه آموزشی بهداشت محیط و سلامت غذایی توسط عوامل مرکز سلامت تبریز برگزار شده است.
وی افزود: در این راستا اخطارهای بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک و دستکش به صورت حضوری توسط عوامل اداره کل سلامت اجتماعی شهرداری تبریز داده شده است.
وی یادآور شد: با توجه به اهمیت سلامت و بهداشت عمومی میادن میوه و تره بار که به طور مستقیم با سفره مردم و سلامت آنان در ارتباط است، رعایت پروتکل‌های بهداشتی صادره شده از مراکز بهداشتی و اجرای آن‌ها خط قرمز سازمان بوده و با کسانی که با عدم رعایت آن سلامت شهروندان را به مخاطره بیندازد برخورد قانونی و جدی خواهد شد.
محمدی افزود: برابر دستور دادستان محترم استان از روز شنبه با کسانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده و از دستکش و ماسک استفاده نکنند با همکاری مرکز سلامت، نیروی انتظامی و اتحادیه بارفروشان و میوه و تره بار برخورد خواهیم کرد.
وب تصریح کرد: تشکیل کارگروه ویژه، غربالگری و کنترل بارفروشان، راه اندازی سیستم مکانیزه ضدعفونی خودروها، شستشو و ضدعفونی مستمر، توزیع پروتکل‌های بهداشتی، نصب بنر جهت آگاه سازی، آموزش خود مراقبتی برای بارفروشان و تاکید بر استفاده از ماسک، دستکش و کارت خوان‌های بانکی در خرید و فروش‌ها از دیگر اقداماتی است که در جهت جلوگیری و مبارزه با شیوع کرونا ویروس در میادین تحت نظارت انجام گرفته شده و همچنان ادامه خواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، وی خاطرنشان کرد: عوامل سازمان برای سلامت مردم عزیز ۲۴ ساعته پای کار هستند و تا شکست این ویروس منحوس به مبارزه خود ادامه خواهند داد و از شهروندان خواست قبل از مصرف محصولات خریداری شده حتما نسبت به ضدعفونی و گندزدایی اقدام کنند.
انتهای پیام/
 در برخورد با متخلفان سلامت شهروندان اغماض نمی‌کنیم خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار