خبر/

گلوبال تایمز راهبرد ایران در مبارزه با کرونا را مثبت توصیف کرد

1399/02/01 - 12:45 - کد خبر: 18802 نسخه چاپی

نصر: «گلوبال تایمز» از روزنامه های دولتی چین، راهبردها و تدابیر ایران برای مقابله با ویروس کرونا را موثر، مثبت و قوی توصیف کرد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، گلوبال تایمز روز دوشنبه در گزارشی نوشت ایران تلاش کرده است با ظرافت و دقت هر چه تمام ویروس را مهار کند در همین راستا در یک سیر تدریجی در حال بازگشایی مکان های کم خطرتر است.
گزارش با اشاره به اینکه ایران موفق شده است نرخ مرگ و میر را به پایین ترین زمان در یک ماه گذشته برساند، افزود: در تهران شماری از فروشگاه ها،  کارگاه ها و کارخانه ها در حال بازگشایی تدریجی هستند.
روزنامه آورده است ایران با دقت اوضاع را دنبال می کند و نمی خواهد هیچ روزانه ای وجود داشته باشد بازرسان و ماموران بهداشت در حال سرکشی به این مکان ها هستند تا اطمینان حاصل کنند که از ماسک،  دستکش و دیگر تجهیزات استفاده می شود.
گلوبال تایمز با تشریح بیماری در ایران و اینکه موفقیت های این کشور باعث شده است در ۲۴ ساعت گذشته شمار جان باختگان کاهش یابد، افزود: ایران خود را برای ماه رمضان نیز آماده می کند.
گزارش حاکی است دولت و مردم کماکان برای مهار ویروس همکاری می کنند مردم هم خواستار آن هستند که دولت همچنان از تجمعات بزرگ که خطر شیوع ویروس را افزایش می دهد، جلوگیری کند.  
گلوبال تایمز نوشت در ایران همچنان طرح فاصله اجتماعی برپا است و بسیاری از ادارات اگرچه بازگشایی شده اند اما یک سوم از کارکنان آنها کماکان دورکار هستند.
روزنامه چینی خاطر نشان کرد که هنوز موج همه گیری در ایران به طور کامل برطرف نشده است و برای همین بسیاری از مراکز از جمله مدارس، دانشگاه ها، مکان های فرهنگی،  مذهبی و ورزشی تعطیل هستند.
انتهای پیام/
گلوبال تایمز راهبرد ایران در مبارزه با کرونا را مثبت توصیف کرد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار