عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی کلانشهر تبریز تاکید کرد:

قلی زاده: شکایت از رسانه ضعف مدیریتی را جبران نمی کند

1398/03/07 - 09:51 - کد خبر: 1880 نسخه چاپی

نصر:عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: شکایت از رسانه ها نه تنها ضعف مدیریتی را جبران نمی کند بلکه باعث می شود برخی از ضعف های دیگر نیز آشکار شود.

به گزارش نصر، فرج محمد قلی زاده عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی کلانشهر تبریز در واکنش به شکایت سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری تبریز علیه آژانس خبری تحلیلی نصر گفت: هیچ گونه فشار، اذیت و آزار رساندن به رسانه ضعف مدیریتی یک سازمان را جبران نمی کند.

وی افزود: شاید حس انتقام گیری یک لحظه باعث آرام شدن خشم حاصل از اتفاقی شود اما این اقدام نه تنها ضعف را جبران نمی کند بلکه باعث می شود برخی از ضعف های دیگر نیز آشکار شود.

وی ادامه داد: نهاد ها و سازمان ها باید رسانه ها را به عنوان یک دیدبان شهری ببینند و به جای تقابل با آنها به فکر رفع کردن ضعف های خود باشند.

وی اضافه کرد: البته دقت و احترام باید دو جانبه باشد و رسانه ها نیز حتما باید در نشر اخبار دقت عمل به خرج دهند تا خدایی نکرده ندانسته با آبروی کسی بازی نکنند و یا تهمت بزنند.

وی با اینکه یک مدیر مسئول نباید بجای تشکر از عملکرد رسانه و یا رفع ضعف های خود به دنبال شکایت علیه یک مرجع اطلاع رسانی و پیگیری مطالبه مردمی، باشد.

این گزارش حاکی است، درختان پرقدمت باغات تبریز، جزء سرمایه های طبیعی و زیبای این کلانشهر محسوب می شوند وحفظ فضای سبز شهر تحت هر شرایطی، ضروری است، حمایت و مراقبت از این درختان نیز وظیفه تمام مسئولان و شهروندان تبریزی است.

طی سال های گذشته، بسیاری از باغات و یا محوطه های با درختان پر قدمت در تبریز مورد قلع و قمع قرار گرفته اند و شهروندان به عنوان مطالبه کنندگان اصلی گسترش این فضا و پیشگیری از نابودی درختان دست به دامن رسانه های شهری خود شدند و رسانه به عنوان یک مرجع اطلاع رسانی، پیگیر و نقشی که در فرهنگ سازی برای حفظ فضای سبز ایفا می کند همواره در راستای  تشویق شهروندان در حفظ این فضا هاو همچنین مطالبه از مسئولین برای گسترش فضای سبز در تلاش بوده و است.

اما به دنبال انتشار خبرهایی از قطع و قلع و قمع درختان در مناطق مختلف کلانشهر تبریز "علی مدبر" سرپرست سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری تبریز از آژانس خبری تحلیلی نصر شکایت کرد و بر اساس شکوائیه "مدبر" آژانس خبری تحلیلی نصر با انتشار خبرهایی از قطع درختان در مناطق مختلف تبریز موجب تشویش اذهان عمومی شده است و نظرات منفی زیر پست های مربوطه از سوی مخاطبان منتشر شده است.

انتهای پیام/

قلی زاده: شکایت از رسانه ضعف مدیریتی را جبران نمی کند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار