از سوی مجتمع مس آذربایجان(مجتمع مس سونگون) صورت گرفت:

تحویل محموله ای دیگر از محلول های ضدعفونی به مجموعه شهرداری ورزقان

1399/02/01 - 10:05 - کد خبر: 18780 نسخه چاپی

نصر: مجتمع مس آذربایجان(مجتمع مس سونگون) در گامی دیگر چهار هزار عدد محلول ضدعفونی کننده 500 سی سی به همراه تریگر آن ها به شهرداری شهر ورزقان جهت توزیع بین مردم تحویل داد.

به گزارش نصر، مدیر روابط عمومی و نظارت بر خدمات مجتمع مس سونگون در مراسم تحویل این محلول ها با اشاره به وضعیت موجود شهرستان در مبارزه با ویروس کرونا گفت: طی درخواست شهرداری و فرمانداری شهرستان، و با دستور مهندس شریفی مدیر مجتمع مس آذربایجان مبنی بر تسریع در تهیه این محلول ها، ستاد مقابله با کرونا، انجمن اسلامی، پایگاه مقاومت شهید باکری و روابط عمومی مجتمع مس سونگون توانستند تعداد چهار هزار عدد محلول ضدعفونی کننده 500 سی سی به همراه تریگر را تهیه و امروز به شهرداری شهر ورزقان تحویل نمایند.
محمد حسین ایازی همچنین با اشاره به اقدامات و مساعدت های قبلی مجتمع مس سونگون به ستاد مقابله با کرونا شهرستان گفت: قبلاً نیز اقلام بهداشتی، محلول های ضدعفونی، دستگاه های تب سنج، ماسک و ... در چندین نوبت تهیه و به فرمانداری تحویل داده شده بود و امروز نیز الحمدالله شاهد تحویل دو هزار لیتر محلول ضد عفونی کننده دیگر بودیم.


وی با اشاره به تلاش و نگاه ملی شرکت مس در راستای خدمت رسانی به مردم منطقه در قالب مسئولیت های اجتماعی خود افزود: یقیناً شرکت ملّی صنایع مس ایران تلاش می کند به هنگام مشکلات و گرفتاری ها در کنار مردم عزیز کشورمان بوده و آنچه در توان دارد در جهت ارایه خدمات به مردم شریف، در طبق اخلاص بگذارد و امروز شاهد خدمات ارزشمند این شرکت و مجتمع مس سونگون در منطقه هستیم و از اینکه توانسته ایم در مبارزه با این ویروس منحوس در کنار اهالی محترم منطقه بوده و ارایه خدمات کنیم خرسندیم.
انتهای پیام/
 تحویل محموله ای دیگر از محلول های ضدعفونی به مجموعه شهرداری ورزقان نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار