معاون مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی؛

مبالغ اضافی سرویس مدارس برگردانده می‌شود

1399/02/01 - 09:20 - کد خبر: 18771 نسخه چاپی

نصر: معاون مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: هزینه سرویس مدارس تا ۱۵ اسفند سال ۹۸ محاسبه و مبالغ اضافی به اولیا عودت داده می‌شود.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، کیانوش عطائی روز یکشنبه در جلسه کارگروه ماده ۱۸ حمل و نقل سرویس مدارس آذربایجان شرقی بر تسویه حساب مدیران مدارس تا تاریخ ۱۵ اسفند ۹۸ با شرکت های حمل و نقل تاکید کرد و خاطرنشان کرد: در صورت موافقت اولیا به صورت کتبی مبلغ اضافی سرویس به هزینه سرویس سالتحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ انتقال می یابد به شرطی که دانش آموز در همان مدرسه ادامه تحصیل دهد.

وی با اشاره به بحران پیش آمده ناشی از ویروس کرونا و تعطیلی مراکز آموزشی، مدیریت و ساماندهی قراردادهای سرویس های حمل و نقل دانش آموزان را ضروری دانست.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان با نظرخواهی نسبت به افزایش نرخ سرویس مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ جهت اعلام به شورای شهر تبریز، تاکید کرد: این نرخ بعد از تصویب به نواحی و مناطق ابلاغ می شود.

وی تاکید کرد: از پرداخت هر نوع هزینه به شرکت ها و رانندگان به دلیل عدم ارائه خدمات طبق قرارداد و به جهت اینکه هزینه سرویس از اولیا اخذ می شود و اعتبار دولتی نیست خودداری شود.

عطائی اعلام کرد: نظر به اینکه مطابق قراردادهای منعقده با شرکت های حمل و نقل پرداخت هزینه در قبال انجام خدمات سرویس به دانش آموزان می باشد و با توجه به شرایط موجود و تعطیلی مدارس به دلیل کنترل شیوع ویروس کرونا از تاریخ ۱۵ اسفندماه ۱۳۹۸ قراردادها لغو می شود.

در مهر ماه سال ۹۸ تعداد ۷۸۰ هزار دانش آموز در ۸ هزار و ۲۰۰ مدرسه و ۳۶ هزار کلاس درس آذربایجان شرقی مشغول تحصیل شدند.
انتهای پیام/
مبالغ اضافی سرویس مدارس برگردانده می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار