خبر/

ثبت نام وام یک میلیون تومانی دولت فقط به صورت مجازی انجام می‌شود

1399/01/31 - 18:33 - کد خبر: 18768 نسخه چاپی

نصر: معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی گفت: ثبت نام وام یک میلیون تومانی دولت به یارانه بگیران فقط به صورت مجازی و غیر حضوری انجام می‌شود.

به گزارش نصر، کوکب موسوی افزود: به دفاتر پیشخوان اعلام شده است که تحت هیچ شرایطی اجازه ثبت نام حضوری وام مورد نظر را ندارند و در همین راستا از امروز اکیپ‌های بازرسی به دفاتر پیشخوان مراجعه کرده و در صورت مشاهده تخلف حتما دفتر متخلف پلمب خواهد شد.
وی با اشاره به این که اگر برای ثبت نام وام مورد نظر قرار بر مراجعه حضوری باشد متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد ادامه داد: تعداد ۵۰۰ دفتر پیشخوان و همچنین ۴۷۰ دفتر اپراتور ایرانسل در استان وجود دارد که در صورت لزوم از ظرفیت آن‌ها استفاده خواهد شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی گفت: طی چند روز گذشته به دلیل ثبت نام در سامانه سجام برای ورود به بورس که از هفته پیش شاهد آن بودیم و ثبت نام برای اخذ سیم کارت به منظور دریافت وام اعلامی از سوی دولت، ازدحام‌هایی را در دفاتر پیشخوان سطح شهر مشهد شاهد بودیم.
موسوی افزود: بر مبنای تصمیم دولت که به استان‌ها ابلاغ شده است از امروز به مدت یک هفته سرپرستان خانواری که سیم کارتی به نام خود ندارند می‌توانند به صورت مجازی با مراجعه به سامانه‌های ایرانسل و همراه اول که قبلا اعلام شده برای دریافت سیم کارت ثبت نام کنند و در ادامه این سیم کارت‌ها از طریق پست به آدرس اعلامی از سوی آن‌ها ارسال خواهد شد.
وی اضافه کرد: برای افرادی هم که امکان دسترسی به اینترنت ندارند به تدریج  توسط اداره کل ارتباطات استان خراسان رضوی با همکاری دفاتر پیشخوان تدبیری اندیشیده خواهد شد.
انتهای پیام/
ثبت نام وام یک میلیون تومانی دولت فقط به صورت مجازی انجام می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار