سرپرست باشگاه تراکتور؛

الان جان انسان‌ها مهم‌تر از جام است

1399/01/31 - 16:30 - کد خبر: 18754 نسخه چاپی

نصر: سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور گفت: هر تصمیمی که ستاد مبارزه با کرونا بگیرد، حتما به نفع مردم، هواداران و ورزشکاران است و ما هم مطیع آن هستیم.

به گزارش نصر، "میرمعصوم سهرابی" در خصوص جلسه مدیران باشگاه‌های فوتبال در فدراسیون فوتبال اظهار کرد: در ابتدا از دبیرکل فدراسیون به خاطر برگزاری این جلسه تشکر می‌کنم. امروز درباره بدهی باشگاه‌ها و مشکلاتی که برای جذب بازیکن یا مربی خارجی وجود دارد، بحث و تبادل نظر شد.

همچنین مواردی در خصوص عقد قرارداد با بازیکنان و الزامات فیفا برای باشگاه‌ها در خصوص استانداردسازی، مطرح و مطالب خوبی نیز از سوی رئیس کمیته وضعیت و رئیس دپارتمان امور بین‌الملل برای حاضران ارائه شد.

وی خاطرنشان کرد: جلسه خوبی بود و راهکارهای خوبی نیز ارائه شد که امیدوارم در آینده، شاهد رأی‌هایی که در فیفا علیه باشگاه‌ها صادر می‌شود، نباشیم. ما پیشنهاد دادیم که آسیب‌شناسی صورت بگیرد که چرا همیشه آراء فیفا علیه باشگاه‌های ایرانی صادر می‌شود و باشگاه‌های ما بازنده می‌شوند.

همچنین این‌که یک فرمت و چارچوبی تهیه شود و در اختیار باشگاه‌ها قرار بگیرد تا باشگاه‌ها در آن چارچوب قرارداد ببندند و به مشکل نخورند.

سهرابی درباره تمدید قرارداد با ساکت الهامی گفت: با توجه به این‌که بعد از انتخاب آقای الهامی به عنوان سرمربی تیم، نتایج تراکتور بهتر شد و این روند صعودی ادامه داشت، با نظر موافق هیات مدیره قرارداد ایشان تمدید شد و امیدواریم با بودن بازیکنان خوب، هواداران پرشور و درایت کادرفنی، بتوانیم به اهدافی که مالک محترم و هیات مدیره باشگاه در نظر دارند، برسیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مسعود شجاعی از گزینه‌های مربیگری تراکتور برای فصل آینده است یا خیر، گفت: مسعود شجاعی یکی از بازیکنان خوب و کاپیتان تیم ملی است و این صحبت را من از شما می‌شنوم و آن را تکذیب می‌کنم.

سهرابی در خصوص ادامه لیگ نیز اظهار کرد: درست است که کسب جام مهم است و تراکتور هم در دو جام مدعی است، ولی برای ما جان انسان‌ها اهمیت بیشتری دارد و این شامل تماشاگران و اعضای تیم‌ها می‌شود و هر تصمیمی که ستاد کرونا بگیرد، حتما به نفع مردم، هواداران و ورزشکاران است و ما هم مطیع آن هستیم و فدراسیون فوتبال هم بر اساس دستور ستاد کرونا تصمیم می‌گیرد.

سرپرست باشگاه تراکتور درباره کسر قرارداد بازیکنان، بیان کرد: فیفا شیوه‌نامه‌ای به فدراسیون‌ها ابلاغ کرده است؛ ولی به نظر من، این شیوه‌نامه در فوتبال ما به مشکل برمی‌خورد؛ چرا که در لیگ‌های معتبر دنیا، حقوق‌ها به صورت هفتگی و ماهیانه پرداخت می‌شود؛ اما در ایران قراردادها فصلی است. به همین دلیل باید این شیوه‌نامه بومی‌سازی و به باشگاه‌ها ابلاغ شود و هر تصمیمی که فدراسیون بگیرد که حتما بر اساس مقررات خواهد بود، ما از آن تبعیت می‌کنیم.

سهرابی در پاسخ به این پرسش که آیا تراکتور به محمد انصاری پیشنهاد داده است یا خیر، بیان کرد: ما در کوران مسابقات قرار داریم و وضعیت لیگ هم هنوز معلوم نیست. تمرکز ما روی لیگ است و دوست داریم با همه بازیکنان خوبی که داریم لیگ را به پایان برسانیم و در صورتی که آقای الهامی لیستی به ما بدهد، بازیکنان را جذب می‌کنیم.

وی تاکید کرد: ما منتظر مشخص شدن وضعیت لیگ هستیم و تمرکز ما روی ادامه لیگ است. اکثر بازیکنان ما با باشگاه قرارداد دارند یا قراردادشان تمدید شده است.

سرپرست باشگاه تراکتور درباره مبلغ بدهی این باشگاه به بازیکنان خارجی هم اظهار کرد: سه بازیکنی که قبلاً با باشگاه قرارداد داشتند، از ما شکایت کرده‌اند و ما هم مشروح رای را خواسته‌ایم تا با توجه به مستندات تصمیم بگیریم. مبالغ دقیق هنوز معلوم نیست؛ چون هم ما و هم آن‌ها مدعی مبالغ متفاوتی هستیم.

سهرابی در پاسخ به این پرسش که آیا "جفرسون یوری ماتیاس" مدافع برزیلی تراکتور قراردادش را با این باشگاه فسخ کرده است، بیان کرد: ما با هیچ بازیکنی فسخ قرارداد نکرده‌ایم.

مدافع برزیلی هم مثل همه بازیکنان درخواست کرد تا وضعیت مرخصی‌اش را مشخص کنیم و او هم نگران خانواده‌اش بود و با توجه به این که لیگ تعطیل بود، با درخواست مرخصی او موافقت کردیم و اگر لیگ ادامه پیدا کند با درخواست مربی به تیم برمی‌گردد.
انتهای پیام/
الان جان انسان‌ها مهم‌تر از جام است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار