عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز؛

دیتا سنتر‌های شهرداری تبریز در زیرزمین محوطه عمارت ساعت آب می‌خورند

1399/01/31 - 15:23 - کد خبر: 18750 نسخه چاپی

نصر: عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز با اشاره به محل نامناسب دیتاسنتر شهرداری تبریز، گفت: دیتا سنتر‌های شهرداری تبریز در زیر زمین محوطه عمارت ساعت آب می‌خورند.

به گزارش نصر، محرم محمدزاده، عضو شورای اسلامی‌کلانشهر تبریز در جلسه این هفته شورا گفت: واقعیت‌ این است که برخی مشکلات در شهرداری وجود‌ دارد یکی از آنها این است که با تلاش های بسیار سیستم‌ها را به کشور وارد می‌کنیم اما به علت وجود تحریم ها نمی‌توانیم از آنها به درستی استفاده کنیم.

وی افزود: در قرن ۲۱ ما هنوز کابل نوری‌ را در شهر و در خانه ها گسترش نداده‌ایم. کشور های پیشرفته با وجود زیرساخت از امکانات قدیمی استفاده بهینه می‌شوند. اما در کشور های جهان سوم مثل ایران به روزترین‌ سیستم‌ها را خریداری می‌کنیم اما زیرساخت‌های استفاده از آنها را نداریم.

محمدزاده تاکید کرد: دیتا سنتر‌های شهرداری تبریز در زیرزمین محوطه عمارت ساعت  آب می‌خورند و برخی از آنها خراب شده است.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه پول بیت المال در گلکار به دلایل ناموجه خوابیده است که می‌توان از یکی از طبقات به عنوان محل دیتا سنتر ها استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه ما هنوز ابتدایی ترین سبستم ها را فعال نکرده ایم، چطور می خواهیم شهر هوشمند را راه اندازی کنیم ادامه داد: در شهرهای دنیا از امکانات قدیمی بهترین استفاده را می کنند اما در کشورهای جهان سوم با بیشترین قیمت از بیت المال وسایل را می خرند اما کارایی اش را نمی دانند.

محمد زاده اظهار داشت: قرار است ۳۲ میلیارد این سازمان خرج چه شود؟ نمی شود دیتا سنتر های مورد نظر با این پولها خریداری کرد.
انتهای پیام/
دیتا سنتر‌های شهرداری تبریز در زیرزمین محوطه عمارت ساعت آب می‌خورند گلناز پورنامی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار