نائب رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری و عضو شورای اسلامی تبریز تاکید کرد/

نیکوخصلت: رسانه ها دیدبان شهر هستند / پیگیر شکایت سازمان زیر مجموعه شهرداری تبریز از "نصر" خواهم بود

1398/03/07 - 09:34 - کد خبر: 1875 نسخه چاپی

نصر: عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: رسانه ها دیدبان شهر هستند و هرگونه اقدامات در سطح شهر را باید رصد کند.

به گزارش نصر، سعید نیکوخصلت، نائب رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری و عضو شورای اسلامی تبریز در واکنش به شکایت سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری تبریز علیه نصر گفت: رسانه ها دیدبان شهری است و هرگونه اقدامات در سطح شهر را باید رصد کند.

وی با بیان اینکه باید از فرهنگ سازی که توسط رسانه های برای حفظ و گسترش فضای سبز و دیگر مسائل شهری انجام می گیرید باید استقبال کرد، گفت: رسانه ها به دنبال مطالبه گری حقوق شهروندان هستند البته با بزرگنمایی برخی حوادث توسط رسانه ها موافق نیستم اما پیگیری هایی که برای نتیجه گیری انجام می دهند می تواند به عنوان یک بازوی همراه برای مدیریت اجرایی به حساب بی آید.

وی ادامه داد: سال ها بود که اتفاقاتی که در سطح شهر رخ می دهد، مهم نبود و به آنها پرداخت نمی شد ولی الان وضعیت تغیر کرده است و رسانه ها نیز تلاش دارند مطالبه مردمی را منتشر کنند، باید این موضوع را یک فرصت ببینیم نه یک تهدید.

وی افزود: درست است پیگیری مسائله قطع درختان در ظاهر بزرگنمایی حادثه باشد اما در واقعیت هدف قرار گیری در مسیر توسعه یافتگی است.

وی اضافه کرد: شکایتی که توسط این سازمان علیه این رسانه بدلیل انتشار خبرهایی از قطع درختان در مناطق مختلف تبریز شده است پیگیر خواهم شد.

این گزارش حاکی است، درختان پرقدمت باغات تبریز، جزء سرمایه های طبیعی و زیبای این کلانشهر محسوب می شوند وحفظ فضای سبز شهر تحت هر شرایطی، ضروری است، حمایت و مراقبت از این درختان نیز وظیفه تمام مسئولان و شهروندان تبریزی است.

طی سال های گذشته، بسیاری از باغات و یا محوطه های با درختان پر قدمت در تبریز مورد قلع و قمع قرار گرفته اند و شهروندان به عنوان مطالبه کنندگان اصلی گسترش این فضا و پیشگیری از نابودی درختان دست به دامن رسانه های شهری خود شدند و رسانه به عنوان یک مرجع اطلاع رسانی، پیگیر و نقشی که در فرهنگ سازی برای حفظ فضای سبز ایفا می کند همواره در راستای  تشویق شهروندان در حفظ این فضا هاو همچنین مطالبه از مسئولین برای گسترش فضای سبز در تلاش بوده و است.

اما به دنبال انتشار خبرهایی از قطع و قلع و قمع درختان در مناطق مختلف کلانشهر تبریز "علی مدبر" سرپرست سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری تبریز از آژانس خبری تحلیلی نصر شکایت کرد و بر اساس شکوائیه "مدبر" آژانس خبری تحلیلی نصر با انتشار خبرهایی از قطع درختان در مناطق مختلف تبریز موجب تشویش اذهان عمومی شده است و نظرات منفی زیر پست های مربوطه از سوی مخاطبان منتشر شده است.

انتهای پیام/

نیکوخصلت: رسانه ها دیدبان شهر هستند / پیگیر شکایت سازمان زیر مجموعه شهرداری تبریز از نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار