مدیرعامل شرکت گاز استان؛

شرکت گاز آذربایجان شرقی موفق به کسب تقدیرنامه پنج ستاره تعهد به تعالی سازمانی شد

1399/01/31 - 15:30 - کد خبر: 18749 نسخه چاپی

نصر: بر اساس نتایج سومین دوره ارزیابی سرآمدی مجموعه شرکت ملی گاز ایران، شرکت گاز آذربایجان شرقی با تعهد به تعالی سازمانی و تحقق اهداف سرآمدی در شرکت، موفق به کسب تقدیرنامه پنج ستاره تعهد به تعالی در سطح شرکت ملّی گاز ایران شد.

به گزارش نصر، مدیرعامل این شرکت با اشاره به اوّلین ثمره های تلاش کارکنان شرکت همزمان با آغاز سال جدید گفت: خوشبختانه تحقق اهداف و نتایج اثربخشی فعالیّت ها بر اساس ارزیابی های کشوری و کسب این عنوان مهم، نوید از آغاز سالی توأم با موفقیّت و تعهد و تلاش هر چه بیشتر در بهبود خدمات رسانی صادقانه به مردم شریف استان خواهد بود.

سیدرضا رهنمای توحیدی با اعلام اینکه در سایه تعامل و همکاری گروهی، “گواهینامه پنج ستاره تعهد به تعالی سازمانی” را کسب کرده ایم، افزود:  واحدهای سازمانی با همکاری و هماهنگی تنگاتنگ و خلاقیّت و نوآوری های ویژه، ارتباط دو سویه بین سازمان و ذینفعان را بهبود بخشیده و در راستای کسب رضایت بیشتر آنان قدم برداشته اند.

وی تصریح کرد: تعالی سازمانی، روشی برای خود ارزیابی است تا با بررسی وضع موجود، نیاز ذینفعان را شناسایی و فراتر از انتظارات آنها نیازشان را برآورد نماید.

توحیدی اظهار داشت: کسب این افتخار، آغاز تعهد مدیریت است که نمی توان پایانی برای آن متصوّر شد و این چرخه بهبود همچنان ادامه خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت گاز استان، ابراز امیدواری نمود: با زنده نگاه داشتن فرهنگ تعالی در شرکت، پیگیری اقدامات بهبود و اجرای کلیه رویکرد های طرح ریزی قبلی، استمرار در فعال نگه داشتن تمام ارکان توانمند ساز شرکت و توجه به این نکته که “تعالی سازمانی مقصد نبوده بلکه یک مسیر می باشد”، بتوانیم با الگو برداری از بهترین ها و اجرای رویکرد های جدید، در راه تعالی و بهبود مستمر ثابت قدم بوده و همواره در جهت ارتقاء جایگاه شرکت حرکت نماییم.
انتهای پیام/
شرکت گاز آذربایجان شرقی موفق به کسب تقدیرنامه پنج ستاره تعهد به تعالی سازمانی شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار