سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز:

تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری تبریز نباید به بهانه کرونا فراموش شود/ عدالت اجتماعی در قبال کارگران‌باید اجرا شود

1399/01/31 - 15:35 - کد خبر: 18748 نسخه چاپی

نصر: سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری تبریز نباید به بهانه وجود بیماری کرونا فراموش شود.

به گزارش نصر، کریم صادق‌زاده در اشاره به  شرایط جسمانی خود گفت:  ضمن قدردانی از زحمات پرسنل کادر درمان و پرستاران و آرزوی شفای‌ کامل برای بیماران کرونایی و شهردار تبریز خواستار شد.

وی در ادامه با اشار به بیانات رهبر انقلاب در خصوص کارگران اضافه کرد: کارگران‌باید به کارگر‌ بودن خود افتخار کنند و فرزندانشان با سربلندی از کارگر بودن پدرانشان نام ببرند. 

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز نیز با بیان اینکه  سال ۹۹ بر این است تا تحولی‌ در زندگی کارگران صورت بگیرد گفت: شهرداری تبریز به عنوان بزرگترین نهاد شهری وظایف بسیاری دارد که در زمینه‌های مختلف درحال فعالیت هستند و این امر در زمان شیوع کرونا کاملا قابل لمس می‌باشد.

صادق زاده گفت: دستور تبدیل وضعیت کارکنان سازمان آرامستان ها به پیشنهاد حجت‌الاسلام آل هاشم و دستور شهردار تبریز قابل تقدیر است.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز اضافه کرد: وظیفه ما ایجاد آسایش بیشتر برای شهروندان و کارمندان و کارگران شهرداری است که تبدیل وضعیت یکی از آنها است.

صادق زاده اظهار داشت: پرداخت حقوق و مزایای کارگران شهرداری توسط شرکت‌های ثانویه قابل قبول نیست.

وی گفت: هیچگاه در مقابل حق کارگران سکوت نخواهیم‌کرد. منتظر خبر های خوش از طرف شهرداری تبریز در هفته کارگر هستیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز اضافه کرد: عدالت اجتماعی در قبال کارگران‌باید اجرا شود.

کریم صادق زاده با بیان اینکه از شهردار تبریز انتظار می‌رود اجرای طرح طبقه بندی کارکنان شهرداری را با جدیت پیگیری‌ کند گفت: اقدامات بسیار‌خوبی در راستای تامین  رفاه نیروی انسانی شهرداری به عنوان بدنه اجرایی شهرداری برداشته شده است که امیدواریم همچنان پیگیری شود.

وی تصریح کرد: تامین امنیت شغلی و مالی کارکنان شهرداری باید در اولویت شهرداری تبریز باشد که شهردار نیز آن را پیگیری می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: امیدواریم با پیگیری اعضای شورای شهر به حق و حقوق کارگران و بازنشستگان رسیدگی شود.

صادق زاده با اشاره به مشکلات رانندگان استیجاری شهرداری تبریز، رسیدگی این مشکلات را خواستار شد.

وی تاکید کرد: فعالیت‌های عمرانی شهرداری تبریز باید با برنامه اجرا شود . پروژه‌ قطار شهری در کنار سایر پروژ‌های عمرانی شهرداری پیگیری شود و هدایت‌ منابع باید برای اجرای درست فعالیت‌های عمرانی انجام‌شود .

صادق زاده گفت: مدیرانی‌که نمی‌توانند کمکی به شهروندان بکنند از مسئولیت خود کنار بکشند ما با هیچ یک از مدیران پیوند اخوت نبسته‌ایم هرکس نمی‌تواند وظایف خودرا به درستی انجام دهد از جایگاه مدیریت خود کنار برود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز تصریح کرد: شهرداری در ارسال بودجه ۹۹ به هیئت تطبیق بندهایی خلاف مصوبه شورای شهر به هیئت تطبیق ارسال کرده که این خلاف قانون و تصویب شورای شهر می‌باشد.
انتهای پیام/
 تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری تبریز نباید به بهانه کرونا فراموش شود/ عدالت اجتماعی در قبال کارگران‌باید اجرا شود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار