خبر/

دوفوریت پرداخت هزینه های درمان کارکنان مبتلا به کرونا تصویب شد

1399/01/31 - 15:45 - کد خبر: 18746 نسخه چاپی

نصر: لایحه شهرداری تبریز در خصوص پرداخت هزینه های درمان کارکنان مبتلا به کرونا با توجه به سقف خدمات درمانی محدود، مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات اختصاص یافته برای مقابله با ویروس کرونا جهت جبران هزینه های درمانی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز و پرداخت آن با ارائه اسناد و مدارک پزشکی تصویب شد.

به گزارش نصر، قایم مقام شهردار تبریز گفت: تا امروز حداقل ۵۰ نفر از کارکنان شهرداری به بیماری کرونا مبتلا شده اند البته برخی از همکاران بیمار شده اند اما هنوز حالشان خوب است و تست کرونا نداده‌اند.
محرم محمدزاده گفت: بایو توجه داشته باشیم که وقتی در اوج کرونا برخی می‌ترسیدند از خانه هایشان بیرون بیایند کارکنان شهرداری چه در بخش خدمات و چه در بخش اداری درحال ارائه خدمت بودند. باید به حق و حقوق آنها توجه کنیم.
محمد باقربهشتی نیز اظهار داشت: تصویب بودجه برای تامین هزینه‌های درمان کارکنان شهرداری در صورت ابتلا به کرونا مخالف نیستن و با نحوه مدیریتی شهرداری مخالفم
شهردار تبریز نیز با بیان اینکه باید اقدامات و تلاش‌های کارکنان شهرداری دیده‌ شود باید به کسانیکه برای مردم خدمات می‌دهند و از جان خود می‌گذرند توجه کرد.
فرج محمد قلی‌زاده نیز گفت: مخالف تامین هزینه‌های درمان کارمندان در صورت ابتلا به کرونا نیستیم اما مخالف نحوه اقدام هستیم .
وی افزود: این اقدام می‌تواند موجب نارضایتی مردم شود چراکه ما باید مراقب بیت‌المال مردم باشیم و در هزینه های به بیت‌المال توجه کنیم.
غلامحسین مسعودی ریحان نیز گفت: اگرشورای شهر بودجه‌ حمایتی برای کارکنان شهرداری در صورت ابتلا به کرونا را تصویب کند می‌تواند الگویی‌ برای سایر ادارات و دولت باشد تا به کارمندانی که باید ارائه خدمت کنند و ممکن است به بیماری مبتلا شوند هزینه درمان آنهارا را متقبل شوند.
وی اظهار داشت: مقام‌معظم‌رهبری نیز گفته‌اند باید هزینه های درمان مبتلایان به کرونا تامین شود .
دوفوریت پرداخت هزینه های درمان کارکنان مبتلا به کرونا با اکثریت رای اعضا شورای اسلامی شهر تبریز تصویب شد.
در بخش دیگری از موضوعات مورد بررسی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز قایم مقام شهردارتبریز با اشاره به فعالیت شهرداری در زمینه آسفالت و فضای سبز گفت: این موضوعات با تمام‌توان پیگیری می‌شود.
وی اظهار داشت: پارک‌ها و فضای سبز و سرویس‌های بهداشتی همچنان تعطیل هستند و درخواست داریم این تعطیلی حداقل تا ۱۵ اردیبهشت تمدید شود .
در ادامه عبداله تقی‌پور با بیان اینکه هیچگاه کیفیت را فدای کمیت‌ نخواهیم‌کرد  گفت: ۱۸۰ میلیارد تومان آسفالت ریزی در تبریز در سال ۹۹ انجام می‌شود که هدف آن کیفیت است و براساس اطلاعات ارائه شده باید حداقل عمر آسفالت به ۱۰ سال افزایش یابد.
وی اضافه کرد: از ۲۵ اسفند ۴۷۰ راننده و کمک راننده بخش خصوصی شرکت اتوبوس رانی درخانه نشسته و تعطیل هستند که از قبل ۱۰ میلیارد تومان بودجه کرونا هزینه  کمک معیشتی برای رانندگان و کمک‌های‌ آنها که حداقل هزار نفر می‌شوند اختصاص یابد.
رییس شورای اسلامی شهر تبریز نیز اظهار داشت: در زمینه درخت‌کاری شهرداری توجه ویژه‌ای به کیفیت درختان خریداری شده و نوع‌ آنها داشته باشد. و در زمینه کیفیت آسفالت نیز توجه ویژه‌ای انجام‌شود تا وقتی به مردم قول می‌دهیم‌ عمر آسفالت به ۱۰ سال افزایش یابد بدقول نشویم
شهردار تبریز در ادامه پاسخ داد: مشکلات در زمینه آسفالت مربوط به آسفالت‌هایی است که از بیرون خریداری شده تا امروز تخریبی در آسفالت‌های تولیدی خود شهرداری نداشته‌ایم.
محرم محمد زاده نیز با اشاره به تجربه موفق دیر کسورها در زمینه درختکاری خواستار الگو پذیری از این کشورها شد.
انتهای پیام/
دوفوریت پرداخت هزینه های درمان کارکنان مبتلا به کرونا تصویب شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار