جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان؛

ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به زنجان روز یکشنبه به پایان می‌رسد

1399/01/31 - 14:15 - کد خبر: 18730 نسخه چاپی

نصر: جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: زمان طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به درون شهرهای این استان ساعت ۲۴ امشب (یکشنبه ۳۱ فروردین ماه) به پایان می رسد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، سرهنگ محمدعلی عظیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: قرار است در صورت تصویب ستاد ملی مدیریت و مقابله با ویروس کرونا، ممنوعیت تردد خودرویی بین استان‌های کشور از نخستین ساعات بامداد فردا (دوشنبه یکم اردیبهشت ماه) برداشته شود.

وی با بیان اینکه محدودیت تردد خودرو بین استان‌های کشور به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، طرحی موفقیت آمیزی بود، اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و کنترل این بیماری، از ساعت ۲۲ جمعه شب (۱۶ اسفند ماه سال ۹۸) ورود خودروهای غیربومی به شهرهای استان زنجان در کلیه محورها ممنوع اعلام شده بود.

عظیمی با بیان اینکه جاده‌های زنجان از ابتدای امسال تاکنون روزهای آرام و کم حادثه‌ای را داشته است، تصریح کرد: در زمان حاضر ترافیک در سطح مسیرهای ارتباطی این استان به شکل عادی و روان است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این طرح، آن دسته از رانندگانی که به راهنمایی ها و تذکرات عوامل پلیس بی توجهی کرده و مرتکب تخلف می شدند جریمه پنج میلیون ریالی شده و در صورت اصرار بر تخلف، خودرو آنان به پارکینگ انتقال می یافت.     
 
عظیمی به وقوع تصادفات جاده ای روز گذشته در زنجان اشاره کرد و افزود: حوالی ساعت هشت صبح روز شنبه (۳۰ فروردین ماه) بر اثر برخورد رخ به رخ دو دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در جاده زنجان - میانه که به علت انحراف یکی از این خودروها اتفاق افتاد راننده مقصر پس از انتقال به مرکز درمانی جان باخت.  

پارسال (فروردین تا پایان اسفند ماه) در مجموع ۲۵۲ نفر و فروردین امسال نیز قریب ۱۰ نفر بر اثر وقوع تصادف رانندگی در مسیرهای ارتباطی این استان جان خود را از دست دادند.

استان زنجان پنج‌هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.
انتهای پیام/
ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به زنجان روز یکشنبه به پایان می‌رسد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار