مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان؛

درب باشگاه‌های ورزشی زنجان تا پایان اردیبهشت بسته خواهد بود

1399/01/31 - 12:30 - کد خبر: 18711 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: درب باشگاه‌های ورزشی این استان تا پایان اردیبهشت ماه همچنان بسته خواهد بود.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، علی خلیلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: در راستای بازگشایی درب باشگاه‌های ورزشی اعم از دولتی و خصوصی، منتظر تصمیمات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و همچنین سیاست ها و دستورات ابلاغی از سوی دولت هستیم.

وی با بیان اینکه باشگاه های ورزشی به منظور حفظ سلامت ورزشکاران و مربیان و پیشگیری از شیوع بیماری ویروس کرونا بسته شدند و چاره ای جز این نبود، اظهار داشت: این اداره کل در خصوص معرفی و ارایه تسهیلات بانکی به آن دسته از باشگاه های ورزشی که در این ایام دچار ضرر و زیان شده اند منتظر بخشنامه ابلاغی از سوی شورای هماهنگی بانک ها است.  

خلیلی با بیان اینکه اقساط وام (اسفند تا پایان اردیبهشت ماه) باشگاه‌های ورزشی به بانک‌ها نیز به مدت سه ماه به تعویق افتاده است، تصریح کرد: در زمان حاضر استان زنجان از وجود ۳۶۱ باشگاه ورزشی خصوصی، ۲۷۰ مکان ورزشی سرپوشیده و روباز متعلق به این اداره کل، ۱۴۸ خانه ورزش روستایی و ۱۳۳ مکان ورزشی متعلق به سایر ادارات و ارگان ها، بهره مند است.    

وی خاطرنشان کرد: برابر مصوبه قرارگاه زیستی پدافند غیرعامل و دستورالعمل ابلاغی، از اسفند ماه سال ۹۸ هرگونه فعالیت ورزشی گروهی و تجمعی و برگزاری رقابت‌ها در این استان تا فروکش کردن این بیماری منحوس لغو شد و این تصمیم تا ریشه کن شدن بیماری ویروس کرونا به قوت خود باقی است.

خلیلی، اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان بر اساس این مصوبه از پنجم اسفند ماه ۹۸ فعالیت باشگاه ها و اماکن ورزشی اعم از دولتی و خصوصی را به خاطر حفظ سلامت و تندرستی فعالان عرصه ورزش و کاهش دغدغه و نگرانی‌های مردم و خانواده‌ها، ممنوع اعلام کرد و این وضعیت تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد یافت.

در زمان حاضر تعداد ورزشکاران مرد و زن سازمان یافته و تحت پوشش بیمه ورزشی استان زنجان قریب ۵۵ هزار نفر است که در رشته های مختلف فعال هستند.
انتهای پیام/
درب باشگاه‌های ورزشی زنجان تا پایان اردیبهشت بسته خواهد بود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار