رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی استان خبر داد:

ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی از بعد از ظهر چهارشنبه

1399/01/31 - 10:30 - کد خبر: 18700 نسخه چاپی

نصر: رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی از ورود سامانه بارشی نسبتا فعال به استان از بعد از ظهر و شب چهارشنبه خبر داد.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، محمد امیدفر در گفت‌وگویی گفت: تا بعد از ظهر چهارشنبه جوی نسبتا پایدار در استان پیش بینی می‌شود اما روز چهارشنبه در برخی نواحی افزایش ابر و رگبار پراکنده باران و یا رعدوبرق دور از انتظار نخواهد بود.

وی ادامه داد: سامانه بارشی ورودی به استان موجب افزایش ابر و بارش باران گاهی به صورت رگبار و رعد و برق و در نواحی مستعد، موجب بارش تگرگ می‌شود؛ این سامانه تغییر دمایی قابل توجهی نخواهد داشت.

وی افزود: فعالیت سامانه تا اوایل هفته آینده تداوم داشته و آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها و اختلال در تردد جاده‌ای پیش بینی می‌شود.

امیدفر از تداوم روند گرمی هوای استان خبر داد و بیان کرد: دمای فعلی تبریز، ۱۹ درجه بالای صفر است که نسبت به روز گذشته تغییری نکرده است؛ دمای تبریز طی ۲۴ ساعت گذشته در خنک ترین زمان، ۹ درجه بالای صفر و در گرم ترین زمان، ۲۱ درجه بالای صفر گزارش شده است.

وی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته، جلفا با دمای ۲۸ درجه بالای صفر، گرم ترین شهر استان‌ و سراب و ورزقان با دو درجه بالای صفر خنک ترین شهر استان بوده است.
انتهای پیام/
ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی از بعد از ظهر چهارشنبه خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار