استاندار اردبیل؛

گام فاصله‌گذاری انفرادی جدی گرفته شود

1399/01/31 - 09:30 - کد خبر: 18684 نسخه چاپی

نصر: استاندار اردبیل بر اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و انفرادی بعد از طرح در خانه بمانیم تاکید کرد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، اکبر بهنامجو روز یکشنبه در جلسه کارگروه اطلاع‌رسانی ستاد کرونا اظهارداشت: مردم استان در اجرای طرح "در خانه بمانیم" همکاری خوبی داشتند و انتظار داریم در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و انفرادی نیز همکاری کنند.

وی با بیان اینکه در طرح فاصله‌گذاری انفرادی هر فرد باید فاصله خود را با دیگران حفظ کند، افزود: چنانچه هر فرد اصل ۱.۵متری خود را با دیگران حفظ کرده  و پروتکل بهداشتی را رعایت کند به راحتی کارهای روزمره را مثل روزهای عادی انجام خواهد داد.

استاندار اردبیل بیان‌کرد: کارگروه اطلاع‌رسانی کرونا در کنار تیم سلامت استان برای پیشگیری و مقابله با کرونا اقدامات مفید و تبلیغات محیطی قابل قبول انجام دادند.

وی گفت: در فاز دوم تبلیغات، تغییر رفتار و سبک زندگی جدید باید به شکل حرفه‌ای آموزش داده شود و احتمال اینکه این ویروس تا آخر سال و کشف درمان قطعی باشد زیاد است‌.

بهنامجو اطلاع‌رسانی محیطی متناسب با شرایط حاکم را از وظایف اصلی این کارگروه دانست و اظهارکرد: این ویروس خطرناک شوخی بردار نیست، مردم و مسوولان با همدلی و همکاری همدیگر در کنترل و پیشگیری آن تلاش کنند.

وی ضمن تقدیر از رسانه‌ها گفت: ارگان‌های رسانه‌ای و فرهنگی  در کنار تیم سلامت برای پیگیری از ویروس کرونا تلاش کرده و علاوه بر اطلاع‌رسانی به آموزش همگانی نیز پرداخته شد.

او با اشاره به اینکه پروتکل بهداشتی بصورت پیام‌های کوتاه به اشکال مختلف در اختیار شهروندان  قرار گیرد، افزود: مردم باید روند زندگی به سبک جدید را بصورت جدی دنبال کنند و با رعایت فاصله و اصول بهداشتی امور  اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی خود را ادامه دهند.

بهنامجو با تاکید بر اینکه ویروس کرونا تمام نشده ، گفت: تمام دنیا با مشکل مواجه شده‌اند و همکاری مردم با مسوولان می‌تواند در کاهش و کنترل آن مفید باشد.

استاندار اردبیل رعایت فاصله انفرادی و پروتکل بهداشتی در ادارات را متذکر شد و اظهارداشت: باید یک برنامه مدون برای ادامه روند فعالیت در دستگاه‌های اجرایی تدوین شده و کارکنان برای رعایت این پروتکل الزام داشته باشد.
انتهای پیام/
گام فاصله‌گذاری انفرادی جدی گرفته شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار