// اطلاع رسانی//مدیرعامل شرکت کولاک شرق تبریز خبر داد:

آغاز تولید ضدعفونی کننده دست در شرکت کولاک شرق تبریز

1399/01/30 - 18:54 - کد خبر: 18679 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت کولاک شرق تبریز گفت : با تاکید مهندس زنوزی در راستای ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی خط تولید ضدعفونی کننده دست در شرکت کولاک شرق تبریز با نام تجاری پاک سو راه اندازی شد.

به گزارش نصر، امیر باقری مدیرعامل شرکت کولاک شرق تبریزبا اعلام این خبر افزود: با توجه به شیوع گسترده بیماری ویروس کرونا  ونیاز مبرم مردم  به محلول های ضد عفونی کننده بویژه دست و پوست ، با پیشنهاد مهندس صادقيان طرح تولید مواد ضد عفونی با تغییر در یکی از خطوط تولید در شرکت کولاک شرق مورد موافقت مالک محترم گروه صنعتی دریک قرار گرفته و خط تولید محلول ضد عفونی کننده دست و پوست در شرکت کولاک شرق تبریز راه اندازی شد.
 باقری تصریح کرد:ظرفیت خط تولید این محصول روزانه با  15 هزار لیتر آغاز شده که در کمتر از یک ماه به  40 هزار لیتر قابل افزایش است .
وی افزود: با توجه به نیاز استان توزیع و پخش این ماده ضدعفونی کننده با نظارت سازمان غذا و دارو آذربایجان شرقی انجام خواهد گرفت.
باقری مدیرعامل شرکت کولاک شرق  از مساعدت های سازمان غذا و دارو، سازمان همیاری شهرداری ها و سازمان صنعت و معدن استان در خصوص راه اندازی این خط تولید قدردانی کرد.
انتهای پیام/
آغاز تولید ضدعفونی کننده دست در شرکت کولاک شرق تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار