خبر/

فدراسیون جهانی پاراتیراندازی رقابت خانگی برگزار می‌کند

1399/01/30 - 15:00 - کد خبر: 18648 نسخه چاپی

نصر: فدراسیون جهانی پاراتیراندازی در نظر دارد از دوازدهم اردیبهشت یک دوره رقابت‌های خانگی این رشته را برگزار کند.

به گزارش نصر به نقل ا ایرنا، این مسابقات که در شرایط شیوع و گسترش ویروس کرونا در دستور فدراسیون جهانی پاراتیراندازی قرار گرفته از دوازدهم اردیبهشت شروع و تا یازدهم مرداد ماه ادامه دارد.

در این تورنمنت خانگی، ورزشکاران در صورت استفاده از هدف الکترونیکی باید یک ساعت قبل روی سایت اعلام حضور نمایند. همچنین تاریخ و ساعت شروع  مسابقه بسیار مهم است. اما در صورت استفاده از اهداف کاغذی،  شماره سریال اهداف برای هر مسابقه مهم است و باید در فرم ثبت نام قید شود.

بنا به اعلام فدراسیون جهانی در ماده تفنگ روی هر کاغذ باید یک شلیک و در ماده تپانچه روی هر کاغذ باید ۲ شلیک انجام شود. این رقابت‌ها مرحله فینال ندارد و نتایج آن به صورت دوره‌ای روی وب‌سایت فدراسیون جهانی قرار می‌گیرد و ورزشکاران باید تا پایان مسابقه نتایج را نزد خود محفوظ نگه دارند.

هزینه شرکت در مسابقات ۱۰ یورو برای هر ورزشکار است و پاراتیراندازان می‌توانند در هر تعداد ماده‌ای که می‌خواهند در این رقابت‌ها شرکت نمایند. همچنین ورزشکارانی که علاقه‌مند به حضور در این مسابقات هستند باید تا تاریخ ۲۰ آوریل مطابق با یکم اردیبهشت ماه ثبت نام خود را انجام دهند.


مواد مسابقات:
ماده‌های رقابتی نابینایان و کم بینایان: تفنگ بادی میکس ۱۰ متر ایستاده (مردان و زنان / ۶۰ تیر) / تفنگ بادی ۱۰ متر درازکش (مردان و زنان/ ۶۰ تیر)

ماده‌های رقابتی جانبازان و معلولین:
تفنگ بادی ۱۰ متر ایستاده مردان، R۱ کلاس SH۱
تفنگ بادی ۱۰ متر ایستاده زنان، R۲ کلاس SH۱
تفنگ بادی ۱۰ متر درازکش مختلط، R۳ کلاس SH۱
تفنگ بادی ایستاده مختلط، R۴ کلاس SH۲
تفنگ بادی ۱۰ متر درازکش مختلط، R۵ کلاس SH۲
تپانچه بادی ۱۰ متر مردان P۱ کلاس SH۱
تپانچه بادی زنان P۲ کلاس SH۱
تپانچه ۱۰ متر بادی میکس یک‌ زن و یک مرد 
انتهای پیام/
فدراسیون جهانی پاراتیراندازی رقابت خانگی برگزار می‌کند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار