فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه شمال غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد:

توزیع سه هزار بسته معیشتی ارتش در شمال‌غرب

1399/01/30 - 12:30 - کد خبر: 18622 نسخه چاپی

نصر: فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه شمال غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: این مجموعه بیش از سه هزار بسته معیشتی بین خانوارهای نیازمند در استان‌های شمال غرب کشور توزیع کرده است.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، امیر سرتیپ جعفر رضاپور روز شنبه در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه ارتش همواره در عرصه های گوناگون در خدمت مردم بوده است، افزود: این اقلام شامل برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، عدس، شوینده‌های بهداشتی و مایع ضدعفونی است که در میان خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

وی اظهار داشت: کمک‌های معیشتی ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای عمل به رهنمودهای رهبر انقلاب و  همزمان با هفته ارتش در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و بخشی از استان کردستان توزیع شد.

امیر  رضاپور با اشاره به شرایط خاص کشور به دلیل شیوع کرونا، اضافه کرد: بر همین مبنا ارتش جمهوری اسلامی و یگان های مستقر در منطقه شمال غرب کشور با شعار «مدافعان وطن یاوران سلامت» به مناسب روز و هفته ارتش، با توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی، ارایه خدمات درمانی و ضدعفونی معابر در خدمت مردم خواهند بود.

وی گفت: در راستای همدلی کارکنان خدوم ارتش با آحاد مردم، کارکنان پادگان آماد و پشتیبانی شمال غرب ارتش مقدار ۱۵۰ کیسه خون به نیازمندان اهدا کردند.

امیر رضاپور یادآوری کرد: ارتشیان قهرمان دوشادوش آحاد مردم و سایر نیروهای نظامی و انتظامی و کادر درمانی از زمان شیوع ویروس کرونا در خدمت مردم بوده اند و تا شکست این ویروس پای کار خواهند بود.
انتهای پیام/
توزیع سه هزار بسته معیشتی ارتش در شمال‌غرب خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار