رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل؛

سیر بیماری کرونا در استان اردبیل صعودی است

1399/01/30 - 09:15 - کد خبر: 18589 نسخه چاپی

نصر: رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در حال حاضر سیر صعودی بیماری کرونا در استان همچنان مشهود بوده و کنترل بیماری منوط به رعایت مردم و توجه به توصیه و هشدارهای مربوط به فاصله‌گذاری اجتماعی است.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، شهرام حبیب زاده روز شنبه افزود: راهبرد اصلی و اساسی در کنترل و پیشگیری جدی اپیدمی کرونا فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت فاصله افراد در اجتماعات و تمامی مکان‌های خرید و کسب و کار است.

وی بیان کرد:  از روز شنبه بحث فرهنگ‌سازی و اطلاع رسانی با تهیه محتوا ، چاپ بروشورها و پوسترهای راهنما  با همیاری و بسیج ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی درگیر، سازمان‌های مردم نهاد به طور گسترده شورع می‌شود.

او با تاکید بر مولفه مهم فاصله‌گذاری توسط مردم گفت: از عموم شهروندان استان درخواست داریم در کنار فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی اجتناب‌ناپذیر ضمن عمل به دستورالعمل های اعلامی، فاصله 1.5 متری را در همه محل‌هایی که فعالیت در آن جریان دارد رعایت نمایند.

به گفته رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تاکنون ۷۹ هزار و ۴۹۴ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده  و تعداد جان باختگان نیز به ۴۹۵۸ نفر رسیده است. 
انتهای پیام/
سیر بیماری کرونا در استان اردبیل صعودی است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار