برگزاری مناقصه 200 محدوده معدنی در یک ماه آینده

امین زاده خبر داد: ذخیره‌سازی کالاهای اساسی تا 6 ماه آینده

1399/01/29 - 11:48 - کد خبر: 18578 نسخه چاپی

نصر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی گفت : با توجه به تمهیداتی که از قبل پیش بینی شده بود ؛ مشکلی در تامین کالاهای اساسی مورد نیاز شهروندان در ماه مبارک رمضان و حتی 6 ماه آینده نداریم.

به گزارش نصر، حبیب امین زاده در دومین سفر کاری خود در سال جدید به منظور تبادل نظر با مدیران شهرستانی و بازدید از صنایع تولیدی و هماهنگی لازم در خصوص تدوین برنامه های " جهش تولید " به شهرستان مراغه سفر کرد ضمن دیدار با فرماندار مراغه با اشاره به اینکه مدیریت بیماری کرونا در شهرستان بخوبی انجام شد؛ اظهار داشت: تنظیم بازار، کنترل قیمت‌ها، تولید اقلام بهداشتی و نظارت مستمر برفرآیند تولید تا توزیع و فروش اقداماتی بود که در سطح استان و شهرستان‌ها بخوبی به ثمر نشست.
وی ادامه داد: باید به همین شکل دوران پسا کرونا را نیز طی کرد تا کمترین صدمات را در فضای کسب و کار و شرایط معیشت خانوار شاهد باشیم.
امین‌زاده با اشاره به اینکه یکی از اهداف این سفر همسان‌سازی اهداف و برنامه‌های استانی با برنامه مدیران شهرستانی در عرصه جهش اقتصادی است؛ گفت: هرچند بخش خصوصی در حال حاضر با مشکلاتی از قبیل تاثیرات کرونا بر فضای تولید دست و پنجه نرم می‌کند؛ اما تمام تلاش خود را برای ایجاد امنیت کامل در تولید بکار خواهیم بست.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: هم اکنون وضعیت اقتصادی کشور متاثر از تحریم‌ها و بیماری کروناست؛ اما به همت تلاشگران عرصه تولید امیدواریم و سعی خواهیم نمود ضمن همکاری با همه ارکان مدیریتی و اقتصادی استان از جمله مدیران شهرستانی، با تدوین یک سند اجرایی، مشکلات را از پیش پای تولید برداریم.
وی در خصوص شهرستان مراغه و پتانسیل‌های کشاورزی و معدنی این شهرستان گفت: آنچه که می‌تواند در سند راهبردی این شهرستان برای جهش تولید مورد نظر مدیران و بخش خصوصی باشد توسعه صنایع تبدیلی و سرمایه‌گذاری هدفمند در بخش صنایع معدنی است.
امین‌زاده اضافه کرد: تا یک ماه آینده مناقصه 200 محدوده معدنی در استان برگزار می‌شود که جزئیات دقیق آن بزودی اطلاع رسانی می‌شود.
انتهای پیام/
امین زاده خبر داد: ذخیره‌سازی کالاهای اساسی تا 6 ماه آینده نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار