سرپرست اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی؛

مهدهای کودک بهزیستی آذربایجان شرقی تسهیلات کم بهره بانکی دریافت می‌کنند

1399/01/28 - 15:07 - کد خبر: 18550 نسخه چاپی

نصر: سرپرست اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی از قرار گرفتن نام مهدهای کودک در فهرست نهایی شناسایی مشاغل زیان دیده ناشی از کرونا و برخورداری آنها از تسهیلات کم بهره بانکی (با شرایط قید شده اداره کار) خبر داد.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، فرگل صحاف در گفت‌وگویی افزود: مربیانی که در مهدهای کودک شاغل بوده و کارفرما بر اساس قانون کار برای آنان حق بیمه پرداخت کرده، می‌توانند از « بیمه بیکاری» استفاده کنند.

وی با اشاره به نقش چشمگیر مهدهای کودک در آموزش کودکان و جایگاه مهم این مراکز، از مکاتبه رییس سازمان بهزیستی با رئیس کل بانک مرکزی به منظور بهره‌مندی مهدهای کودک از تنفس سه ماهه در پرداخت اقساط تسهیلات بانکی خبر داد.

وی اظهار کرد: رییس سازمان بهزیستی کشور طی مکاتبه‌ای با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به طرح مسائل و مشکلات مهدهای کودک پرداخته و همچنین در مکاتبه با معاون اقتصادی رئیس جمهور نیز درخواست معافیت از پرداخت مالیات به مدت شش ماه برای مهدهای کودک را کرده است.

صحاف تاکید کرد: راه اندازی کانالهای ارتباطی مستقیم و صفحه رسمی در فضای مجازی جهت برقراری ارتباط مستقیم با صاحبان و مربیان مهدهای کودک و کانون‌های توسعه مهدهای کودک جهت هم اندیشی با این مجموعه و راه اندازی مسابقه «فرزند قهرمان من» جهت اشتراک گذاری و بهره برداری از تولید محتوای مجازی توسط مربیان و والدین کودکان و ارائه به جامعه هدف از جمله طرح‌های این سازمان در شرایط کرونایی بوده است.

وی یادآور شد: همچنین، راه اندازی پویش «همدلی» جهت بخشش اجاره بهای ایام تعطیل توسط مالکان مهدهای کودک و اعطای نشان «حامی کودک» و تقدیر رسمی از مالکان همراه توسط سازمان بهزستی کشور از سایر طرح‌های حمایتی بهزیستی از مهدهای کودک در شرایط کنونی است‌.
انتهای پیام/
 مهدهای کودک بهزیستی آذربایجان شرقی تسهیلات کم بهره بانکی دریافت می‌کنند خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار