مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی خبر داد:

برگزاری برنامه های هفته کارگر بصورت مجازی

1399/01/28 - 14:08 - کد خبر: 18542 نسخه چاپی

نصر: با هدف کنترل و مقابله با شیوع ویروس کرونا در جامعه کار و تولید و تلاش استان، برنامه‌های هفته کارگر به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش نصر، میراحد حسینی در مصاحبه با خبرنگار ماهنامه صدای واحد با اعلام این خبر اظهار کرد: همه ساله با حضور و هماهنگی تشکل های کارگری و کارفرمایی برنامه های هفته کارگر در حوزه های مختلف برگزار می گردید که امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا اکثر این برنامه‌ها به صورت مجازی، آنلاین اجرا خواهد شد.

حسینی پیرامون اجرای برنامه های هفته کارگر امسال اشاره نموده افزود: به دلیل عدم امکان دسترسی کامل به فضای مجازی تلاش می‌کنیم تا با ایجاد بسترها و ظرفیت های لازم در واحدهای تولیدی این ایام را با حضور حداکثری کارگران و کارفرمایان بصورت مجازی برنامه ریزی و اجرا کنیم.

وی با اشاره به وظایف ذاتی این اداره کل در حفظ و صیانت از نیروی ارزشمند کار افزود: با توجه به شرایط این ایام نظارت بر اجرای برنامه های سلامت محور از طریق خانه های بهداشت کارگری و نیز اعزام بازرسان کار جهت بازدیدهای میدانی از مجموعه واحدهای تولیدی صنعتی استان از مهم ترین برنامه ها و اقدامات این اداره کل در حفظ و سلامت نیروی کار خواهد بود.

رئیس کمیته کارگری و کارفرمایی ستاد بزرگداشت هفته کارگر استان خاطر نشان کرد: جلسات کمیته کارگری و کارفرمائی ستاد بزرگداشت هفته کارگر بصورت مجازی و با مشارکت شرکای اجتماعی، نمایندگان کارگران و کارفرمایان برگزار خواهد شد که برنامه های مجازی هفته کارگر طی روزهای آتی اعلام خواهد شد.
انتهای پیام/
برگزاری برنامه های هفته کارگر بصورت مجازی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار